POLECAMY
-20%
Autor:
Wydawca:
Format:
Drama często postrzegana jest jako metoda, która polega na tworzeniu inscenizacji, podczas której aktywność werbalna i niewerbalna ucznia nakierowana jest na kreację i prezentację ról. Utożsamiana jest ze spektaklem teatralnym, z tą tylko różnicą, że w dramie nie ma podziału na widza i aktora. Nauczyciele nie stosują dramy, wyrażając obawę, że „po takiej lekcji uczniom nie zostanie nic w zeszytach”. Abstrahując od tego, że ważniejszy jest ślad w pamięci ucznia, rozwój myślenia i odczuwania emocji, niż ślad w jego zeszycie, należy zaprzeczyć przedstawionemu powyżej mitowi, traktującemu dramę jako odegranie ról, czyli swego rodzaju doświadczenie pozbawione refleksji.
Rok wydania | 2011 |
---|---|
Liczba stron | 196 |
Kategoria | Pedagogika ogólna |
Wydawca | Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna |
ISBN-13 | 978-83-7405-569-7 |
Numer wydania | 1 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Drama w nauczaniu języka polskiego
do koszyka
Drama. Konteksty teoretyczne
do koszyka
Angry Girl Loves Drama Boy
do koszyka
Harper Drew. Światła, drama, akcja!
do koszyka
Harper Drew. Światła, drama, akcja!
do koszyka
Literature, Music, Drama and Performance
do koszyka