Autor: Enric Jardi
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Format: epub, mobi
Jeśli chcesz za pomocą znaków skutecznie dotrzeć do odbiorcy, musisz poznać jego gust, upodobania i percepcję. Nowoczesne podejście do tematyki, przystępny i ciekawy język, konkretne, jednostronicowe, praktyczne porady ilustrowane... więcej >
do koszyka
Autor: Hanna Górska-Warsewicz
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Format: epub, mobi
W książce „Reputacja i kapitał marek korporacyjnych. Ujęcie dynamiczne i wielowymiarowe” Autorka dokonała identyfikacji zależności między reputacją i kapitałem marek korporacyjnych uwzględniając ich tożsamość, wizerunek i reputację... więcej >
do koszyka
Autor: Roman Szarawara, Władysław Wornalkiewicz
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Format: epub, mobi
Nowy podręcznik akademicki do ćwiczeń z zastosowaniem komputera z zakresu przedmiotów: • Badania operacyjne, • Optymalizacja decyzji zarządczych i gospodarczych, • Informatyka w zarzadzaniu. Podręcznik bazuje na metodach matematycznych z... więcej >
do koszyka
Red. Izabela Koładkiewicz, Wojciech Gasparski
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Format: epub, mobi
Interesująca, a zarazem ważna próba spojrzenia na zjawisko przedsiębiorczości z perspektywy wyzwań etycznych oraz odpowiedzialności z nim związanych. Książka została podzielona na trzy części: teoria przedsiębiorczości, etyka... więcej >
do koszyka
Autor: Sylwia Przytuła
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Format: epub, mobi
Książka łączy problematykę ekspatriacji z tematyką zarządzania uczelniami wyższymi i odnosi się do kontekstu polskiego. Publikacja ma charakter teoretyczno-praktyczny. W części teoretycznej przedstawiono wnikliwą analizę dorobku naukowego... więcej >
do koszyka
Autor: Łukasz Olejnik
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Format: epub, mobi
Bezpieczeństwo informacyjne to jeden z kluczowych wymiarów czasów współczesnych. Książka wprowadza czytelnika w świat propagandy, operacji informacyjnych i wywierania wpływu. Terminy te są odczarowane. Tematy ujęte naukowo, technicznie i... więcej >
do koszyka
Autor: Zbysław Dobrowolski
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Format: epub, mobi
Publikacja poświęcona jest problematyce zarządzania zespołami ludzkimi z różnych perspektyw. Stwarza to możliwość przedstawienia różnorodnych koncepcji, metod i technik zarządzania z uwzględnieniem potrzeb organizacji publicznych. Mocną... więcej >
do koszyka
Autor: Lubomir Zyblikiewicz, Piotr Bajor, Edyta Chwiej, Iwona Krzyżanowska-Skowronek
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Format: epub, mobi
Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika adresowanego do studentów stosunków międzynarodowych i nauk politycznych. Autorzy dokonali gruntownej aktualizacji publikacji wobec głębokich zmian w globalnej... więcej >
do koszyka
Autor: Praca zbiorowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Format: epub, mobi
Poszukiwanie przez ekonomię pragmatyzmu czy umiaru może się jawić jako wielka prowokacja intelektualna, ponieważ w ekonomii zawsze chodzi o pragmatyzm i umiar. Ekonomia czasami święci jednak tryumfy, nawołując do hojniejszego wydawania... więcej >
do koszyka
Autor: Bruce C. N. Greenwald, Judd Kahn, Erin Bellissimo, Mark A. Cooper, Tano Santos
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Format: epub, mobi
Nowe wydanie światowego bestsellera, którego sprzedało się ponad 100 000 egz.! W ciągu 20 lat od pierwszej edycji zmieniła się gospodarka, świat inwestycji ewoluował. Drugie wydanie jest odpowiedzią na te zmiany. Podstawą książki jest... więcej >
do koszyka
Autor: Krzysztof Polak, Marzena Żurawicka
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Format: epub, mobi
Semiotyka w marketingu pozwala lepiej rozumieć i budować strategię marki, komunikat reklamowy czy opakowanie w oparciu o kulturowe symbole, kody i narracje. Współczesne marki coraz częściej odwołują się do kultury popularnej, a to właśnie... więcej >
do koszyka
Autor: Mirosław Urban
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Format: epub, mobi
Storytelling to narzędzie znane i wykorzystywane przede wszystkim w marketingu, reklamie, sprzedaży i budowaniu marek organizacji czy produktów. Książka „Storytalking. Narracyjna supermoc lidera” Mirosława Urbana ma na celu pokazanie, jak... więcej >
do koszyka