POLECAMY
Autor:
Wydawca:
Format:
epub, mobi
Jeśli chcesz za pomocą znaków skutecznie dotrzeć do odbiorcy, musisz poznać jego gust, upodobania i percepcję.
Nowoczesne podejście do tematyki, przystępny i ciekawy język, konkretne, jednostronicowe, praktyczne porady ilustrowane odpowiednimi przykładami. To idealny podręcznik dla grafików, projektantów, studentów i wszystkich osób zainteresowanych poprawnym składem i użyciem typografii zarówno w publikacjach drukowanych, jak i cyfrowych.
Pierwsze wydanie tej książki ukazało się w roku 2007 i zawierało 22 porady oraz 22 ostrzeżenia dotyczące typografii. W nowym wydaniu tego bestsellera o używaniu liter Enric Jardí zweryfikował, zaktualizował i dopracował niektóre z tych zaleceń oraz włączył nowe, w podobnie rygorystycznym duchu, ale jednocześnie wolne od purystycznych ograniczeń.
Książka jest przewodnikiem, który w prosty sposób przeprowadza czytelników przez proces wyboru znaków typograficznych stosownych do przekazywanej informacji. Wyjaśnia zasady użycia odpowiednich fontów w zależności od tematyki i sposobu ich prezentacji. Tłumaczy powody, dla których pewne znaki z łatwością przyciągają uwagę odbiorców, a inne nie zachęcają do dalszej lektury. Wskazuje, najczęstsze błędy typograficzne i sposoby ich unikania.
Rok wydania | 2024 |
---|---|
Liczba stron | 112 |
Kategoria | Marketing, reklama |
Wydawca | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Tłumaczenie | Dariusz Adamski |
ISBN-13 | 978-83-01-23613-7 |
Numer wydania | 1 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Pięćdziesiąt imion deszczu
do koszyka
Pięćdziesiąt melonów
do koszyka
Pięćdziesiąt świeczek
do koszyka
Pięćdziesiąt świeczek
do koszyka
Nigdy nie układaj się ze złem....
do koszyka
Sto lat samotności pięćdziesiąt lat...
do koszyka