POLECAMY
-16%
Redakcja:
Format:
Tematyka niniejszej monografii koncentruje się na problemach jakości rozwiązań technicznych, systemów informatycznych i portali internetowych. Jako cel rozważań obrano prezentację i krytyczną ocenę metod zarządzania jakością, standardów i technik oraz sposobów doskonalenia jakości w obszarze zastosowań technologii informacyjno-komunikacyjnych. Wyeksponowano ważność problemu jakości i określono, jak podjąć wyzwania współczesnych przedsiębiorstw dotyczące czerpania korzyści z danych, jak porządkować problemy zarządzania systemami i jak projektować wydajne i skuteczne oprogramowanie systemu zintegrowanego czy witryny internetowej. Każdy rozdział uzupełniają wnioski, rekomendacje i wskazanie kierunków dalszych badań, a także odpowiednia bibliografia związana z dyskutowanymi zagadnieniami.
Rok wydania | 2022 |
---|---|
Liczba stron | 166 |
Kategoria | Zarządzanie, organizacja, strategie |
Wydawca | Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach |
ISBN-13 | 978-83-7875-801-3 |
Numer wydania | 1 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Spis treści
Wprowadzenie | 7 |
Rozdział | 1 |
Metody oceny jakości architektury systemowej przedsiębiorstwa (Małgorzata Pańkowska) | 11 |
Rozdział | 2 |
Użyteczność systemów interaktywnych a projektowanie zorientowane na użytkownika (Anna Sołtysik-Piorunkiewicz) | 48 |
Rozdział | 3 |
Wybrane aspekty ewaluacji systemów konwersacyjnych na tle teorii autopojezy Niklasa Luhmanna (Mariusz Żytniewski) | 68 |
Rozdział | 4 |
Zarządzanie jakością treści w witrynach internetowych (Artur Strzelecki) | 89 |
Rozdział | 5 |
Kryteria i metody oceny jakości stron internetowych (Paulina Rutecka) | 111 |
Rozdział | 6 |
Wykorzystanie usług Internetu semantycznego do zapewnienia jakości systemów informatycznych (Artur Machura) | 137 |
Spis rysunków | 159 |
Spis tabel | 161 |
Informacja o Autorach | 163 |