POLECAMY
-20%
Autor:
Wydawca:
Format:
Niniejsza książka została poświęcona konstruowaniu przez dzieci wiedzy biologicznej w procesie wnioskowania indukcyjnego. Prezentowana publikacja składa się z dwóch części. W pierwszej części omówiono najważniejsze elementy kontekstu dla badań rozwoju naiwnej biologii. Druga część przedstawia badania dotyczące trzech zagadnień z obszaru wnioskowania indukcyjnego w obrębie kategorii istot żywych:
• czy dzieci przedszkolne posługują się kategorią zwierzę we wnioskowaniu, jeśli
alternatywny wybór jest bardziej podobny percepcyjnie i czy preferencja dla
przynależności do kategorii jest specyficzna dla dziedziny istot żywych?
• czy dzieci przedszkolne mają tendencję do polegania na kategorii istota żywa we
wnioskowaniu indukcyjnym i jakie czynniki wzmacniają tę tendencję?
• czy forma kulturowego przekazu na temat zwierząt ma wpływ na uogólnianie
cech w obrębie tej kategorii?
(Fragment podsumowania)
Rok wydania | 2021 |
---|---|
Liczba stron | 115 |
Kategoria | Psychologia ogólna |
Wydawca | Vizja Press |
ISBN-13 | 978-83-66552-45-6 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Jeśli jakimś cudem
do koszyka
Jeśli jutra ma nie być
do koszyka
Jeśli jutra nie będzie
do koszyka
Jeśli nie lean to co?
do koszyka
Jeśli nie lean to co?
do koszyka
Jeśli przecięto cię na pół
do koszyka
Jeśli przyjdziesz
do koszyka
Jeśli przyjdziesz
do koszyka
Jeśli się odnajdziemy kotku
do koszyka