POLECAMY
Redakcja:
Wydawca:
Format:
ibuk
Oddany do rąk czytelników tom niniejszego czasopisma zawiera artykuły o zróżnicowanej tematyce pedagogicznej. W części pierwszej czasopisma zawarto artykuły z zakresu historii i wychowania dzieci i młodzieży. Kolejne części to badania i komunikaty, recenzje, sprawozdania i opinie.
Rok wydania | 2020 |
---|---|
Liczba stron | 301 |
Kategoria | Pedagogika ogólna |
Wydawca | Uniwersytet Jana Kochanowskiego |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Studia administracyjne i cywilne
do koszyka
Studia Artystyczne. Nr 1: Sztuka w...
do koszyka
Studia Artystyczne. Nr 2: Sztuka w...
do koszyka
Studia bibliologiczne. T. 20: Z życia...
do koszyka
Spis treści
ARTYKUŁY I ROZPRAWY | |
MARIOLA WOJCIECHOWSKA, DARIUSZ ADAMCZYK, Wartość pokój na świecie | |
w systemie wartości młodzieży . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . | 11 |
HENRYK CUDAK, SŁAWOMIR CUDAK, Znaczenie rodziny w procesie | |
wychowawczym dzieci i młodzieży . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . | 37 |
URSZULA SZUŚCIK, Percepcja wzrokowa w stymulacji twórczości plastycznej | |
dziecka . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . | 53 |
MONIKA LEWICKA, Dziecko w kontekście świata wartości rodziców. Realizacja | |
zadań wynikających z rodzicielstwa . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . | 63 |
KATARZYNA ROGOZIŃSKA, O potrzebie kształcenia studentów – przyszłych | |
nauczycieli edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej w zakresie emisji głosu | 77 |
MARLENA STRADOMSKA, Zasoby indywidualne wolontariuszy pracujących | |
w klinikach medycznych . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . | 89 |
ANNA KANABROCKA, Connectivism. Implications for andragogical activities | |
during professional gatherings . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . | 103 |
DOROTA BEŁTKIEWICZ, Rola literatury w procesie kształtowania się | |
kompetencji kulturowej, językowej i komunikacyjnej . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . | 119 |
MARTA KUCZYŃSKA, Rozwód w retrospekcji rozwiedzionych matek . . . . . . . . . . | 133 |
MARIUSZ CICHOSZ, Education and Ideology – within the Framework of Real | |
Socialism – Paths of Development of Polish Socialist Pedagogy . . . . . . . . . . . | 151 |
BADANIA I KOMUNIKATY | |
ANNA NOWAK, Edukacja włączająca w opiniach i ocenach nauczycieli – | |
doniesienia z badań . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . | 169 |
TERESA GIZA, Konteksty (między)kulturowe kształcenia uczniów zdolnych | |
na przykładzie badań wśród nauczycieli . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . | 183 |
ANNA WINIARCZYK, TOMASZ WARZOCHA, Akademicki proces kształcenia | |
kandydatów na nauczycieli w zakresie stosowania TIK w edukacji w świetle | |
badań studentów Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach | |
i Uniwersytetu Rzeszowskiego . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . | 199 |
EUNIKA BARON-POLAŃCZYK, Komunikacja sieciowa w hierarchii ważności | |
działań dzieci i młodzieży w opinii uczniów i nauczycieli (raport z badań) . . | 221 |
6 M Spis treści M | |
ELENA ASMAKOVETS, SŁAWOMIR KOZIEJ, Internetowe fora dyskusyjne jako | |
miejsce rozwiązywania realnych problemów przez polskich i rosyjskich | |
studentów . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . | 241 |
PAULINA FORMA, ANNA KANABROCKA, Kompetencje informacyjne uczniów | |
klas IV–VIII oraz ich rodziców – spostrzeżenia po realizacji badania | |
pilotażowego . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . | 253 |
BARBARA GRABOWSKA, MIROSŁAWA PARLAK, Kształcenie nauczycieli | |
w Polsce w opinii studentów edukacji wczesnoszkolnej – raport z badań . . . | 267 |
WERONA KRÓL-GIERAT, PAULINA FORMA, Uczniowie ze specyficznymi | |
trudnościami w uczeniu się na egzaminie ósmoklasisty z języka obcego . . . . | 281 |
RECENZJE, SPRAWOZDANIA I OPINIE | |
MAŁGORZATA JABŁONOWSKA, JUSTYNA WIŚNIEWSKA, Sprawozdanie | |
z X Ogólnopolskiego Zjazdu Pedagogicznego . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . | 303 |