POLECAMY
Redakcja:
Wydawca:
Format:
Zapraszamy do lektury zbioru tekstów autorstwa badaczy, których namysł nad rolą interpretacji w szkolnej edukacji wpisuje się w refleksję Rabindranatha Tagorego zakotwiczoną w takich wartościach, jak: wolność, własne myśli, wzajemne zrozumienie. Można zaryzykować twierdzenie, że wolność pozostaje gwarancją włączania własnych myśli do korpusu idei składających się na dziedzictwo ludzkości, konfrontowania ich z Innymi po to, aby lepiej zrozumieć siebie oraz Drugiego. W tym dialogu ponad czasem i przestrzenią niebagatelną rolę przypisuje się oczywiście edukacji, której jednym z ważniejszych, jeśli nie najważniejszym, zadań jest przygotowanie do interpretacji oznaczającej nie tyle rozumienie, ile proces prowadzący do porozumienia. (ze wstępu)
Rok wydania | 2018 |
---|---|
Liczba stron | 284 |
Kategoria | Pedagogika ogólna |
Wydawca | Uniwersytet Śląski |
ISBN-13 | 978-83-226-3466-0 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Język w zachowaniach społecznych
do koszyka
"Język Artystyczny". T. 15: Język(i)...
do koszyka
Język jako świadectwo kultury. Język....
do koszyka