Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw – kierunki rozwoju

1 opinia

Format:

pdf

KUP I POBIERZ

Format: pdf

40,00  50,00 (-20%)

Najniższa cena z 30 dni: 50,00 zł 

W ABONAMENCIE

od 3,50

Masz już abonament? Zaloguj się

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 49,00 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Burzliwe otoczenie rynkowe oraz dynamika zmienności zachodzących we wszystkich obszarach zarządzania przedsiębiorstwem determinuje mechanizmy decydujące o istnieniu przedsiębiorstw, ich zwycięstwie bądź
porażce. Jednocześnie złożoność procesów biznesowych powoduje silny wpływ poszczególnych elementów sieci wzajemnych relacji zachodzących
między uczestnikami rynku. To wszystko kształtuje nowy wymiar nie tylko zarządzania strategicznego przedsiębiorstw, ale także sposobów zarządzania
kapitałem ludzkim kreującym nowe przestrzenie w rozwoju przedsiębiorstw. W takim ujęciu wymaga się od przedsiębiorstw takiego myślenia, które prowadzi
do tworzenia wartości będącej przedmiotem wymiany rynkowej gwarantującej taki sukces przedsiębiorstwa, który może być akceptowany przez
wielu jego interesariuszy.
Monografia wskazuje na wiele istotnych czynników zarządzania przedsiębiorstwem, które kształtują zasady podejmowania decyzji w krótkim i długim
okresie czasu. Opisuje wiele założeń zarządzania przedsiębiorstwem w ujęciu strategicznym i operacyjnym. Odnosi się zarówno do modeli biznesu,
strategii, procesów biznesowych, jak i do specyficznych uwarunkowań wybranych aspektów mających znaczenie w funkcjonowaniu przedsiębiorstw.


Rok wydania2014
Liczba stron604
KategoriaZarządzanie, organizacja, strategie
WydawcaWydawnictwo Naukowe Akademii WSB
ISBN-13978-83-62897-96-4
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje