FILTROWANIE

KATEGORIE

FORMAT

pokaż >

WYDAWNICTWO

pokaż >

CENA

pokaż >

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Znaleziono: 640 pozycji

Przeglądaj:

Sortuj według:
Wyświetl:

w abonamencie

Prezentowana monografia w zwięzłej i przystępnej formie przedstawia stosunek do roli państwa w gospodarce najważniejszych współczesnych kierunków ekonomicznych. Jest oparta na bogatej literaturze przedmiotu dlatego – chcącym pogłębić... więcej >

9,46 zł11,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Książka przedstawia wybrane czynniki o charakterze instytucjonalnym i ich wpływ na wzrost i rozwój gospodarczy krajów Azji Południowej. Są to: Afganistan, Bangladesz, Birma, Indie, Iran, Pakistan, Nepal i Sri Lanka. Oprócz ogólnych... więcej >

13,76 zł16,00 zł

do koszyka

w abonamencie

The monograph attempts to answer to crucial questions of the essence of the confluence of local public finance and corporate finance. Why local authori ties are ready to compete for limited and mobile source of taxation? How distinguish and what... więcej >

9,46 zł11,00 zł

do koszyka

w abonamencie

The study is divided into three chapters corresponding to the identified problem areas. The first chapter is devoted to selected issues of the broadly understood valuation in accounting. The second chapter discusses the problems of reporting... więcej >

12,04 zł14,00 zł

do koszyka

w abonamencie

W publikacji dokonany został ogląd nowej urbanizacji regionu miejskiego w wymiarze architektonicznym, ekonomicznym, ludnościowym i środowiskowym. Uzyskano w ten sposób w miarę całościowe spojrzenie na zachodzący w przestrzeni regionu... więcej >

20,64 zł24,00 zł

do koszyka

w abonamencie

The aim of the initiative has been the publication of the discussions which took place during annual 27th MAG Scholar Global Business, Marketing & Tourism Conference host by University to Economics in Katowice in 2017. This Conference, organized... więcej >

27,52 zł32,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Prezentowana publikacja składa się z sześciu rozdziałów. W rozdziale pierwszym zdefiniowano pojęcie pożyczkowych potrzeb jednostek sektora finansów publicznych, uwzględniając ujęcie Międzynarodowego Funduszu Walutowego oraz Organizacji... więcej >

24,08 zł28,00 zł

do koszyka

w abonamencie

W niniejszej pracy podmiotem rozważań jest klient postrzegany jako osoba indywidualna kupująca i/lub użytkująca produkt bądź potencjalnie nim zainteresowana. Głównym celem pracy jest zaprezentowanie koncepcji zaangażowania klienta w... więcej >

18,06 zł21,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Praca składa się z czterech rozdziałów. W rozdziale pierwszym, po wprowadzeniu podstawowych pojęć estymacji punktowej jest rozważany problem niejednorodności kosztów badania jednostek i jej wpływu na łączny koszt zbadania próby.... więcej >

18,92 zł22,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Praca składa się z czterech rozdziałów. Pierwsze trzy rozdziały mają charakter teoretyczny, zaś ostatni, czwarty, metodyczno-empiryczny. Rozdział pierwszy poświęcono koncepcji usług w teorii ekonomii, określeniu miejsca usług... więcej >

22,36 zł26,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Niniejsza praca jest odpowiedzią na postulowane i prognozowane kierunki badań nad innowacjami dotyczące uporządkowania i uzupełnienia problematyki związanej z innowacjami w handlu detalicznym – szczególnie w zakresie terminologii i... więcej >

23,22 zł27,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Celem niniejszej pracy jest zaproponowanie modeli statystycznych do taryfikacji uwzględniających obecną specyfikę masowych portfeli ubezpieczeniowych traktowanych jako zbiory obserwacji – próby statystyczne. Monografia składa się z pięciu... więcej >

10,32 zł12,00 zł

do koszyka

Znaleziono: 640 pozycji

Przeglądaj:

Sortuj według:
Wyświetl: