FILTROWANIE

KATEGORIE

FORMAT

pokaż >

WYDAWNICTWO

pokaż >

CENA

pokaż >

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Znaleziono: 640 pozycji

Przeglądaj:

Sortuj według:
Wyświetl:

w abonamencie

Zasadniczym celem pracy jest identyfikacja źródeł trwałej przewagi konkurencyjnej w bankowości detalicznej, na tle zmian zachodzących wewnątrz banków i w ich otoczeniu, oraz sprecyzowanie warunków o charakterze strategicznym pozwalających... więcej >

0,86 zł1,00 zł

do koszyka

Praca składa się z siedmiu rozdziałów. Pierwsze trzy mają charakter teoretyczny. Rozdział trzeci charakteryzuje główny przedmiot analiz – zjawiska społeczne tj. konsumpcję ostentacyjną, snobizm, a przede wszystkim naśladownictwo.... więcej >

33,54 zł39,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Celem pracy jest przeprowadzenie analizy pozycji Polski na tle pozostałych krajów tworzących Unię Europejską ze szczególnym uwzględnieniem poziomu rozwoju gospodarczego. W pierwszym rozdziale omówiono teoretyczne aspekty rozwoju. W drugim... więcej >

23,22 zł27,00 zł

do koszyka

w abonamencie

W rozdziale pierwszym dokonano rozróżnienia podstawowych dla przedmiotu rozważań pojęć: danych, informacji, wiedzy, a nawet mądrości. Rozdział drugi zawiera omówienie systemów ekspertowych. Celem rozdziału trzeciego jest pokazanie, jak... więcej >

18,92 zł22,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Przedstawiona książka stanowi nowatorskie ujęcie problematyki zachowania i wykorzystania usług ekosystemowych w kontekście lokalnej polityki zrównoważonego rozwoju. Prezentowana praca ma szerszy charakter i nieco odmienny profil w relacji do... więcej >

18,92 zł22,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Książka zapoznaje Czytelnika z przykładowymi aplikacjami analizy wielorozdzielczej na płaszczyźnie społecznej, ekonomicznej i finansowej. Przedstawiono w niej autorskie modele wraz z aplikacjami. Modele opisano za pomocą odpowiednich... więcej >

16,34 zł19,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Niniejsza wieloautorska monografia naukowa stanowi pokłosie dyskusji naukowej dotyczącej społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa przeprowadzonej podczas ogólnopolskiej, międzywydziałowej konferencji naukowej z udziałem przedstawicieli... więcej >

8,60 zł10,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Przedstawiana praca jest próbą socjologicznego wyjaśnienia konfliktów społecznych poprzez analizę współczesnych, to znaczy wypracowanych w drugiej połowie XX i początkach XXI wielu, teorii konfliktu społecznego. Stara się odpowiedzieć... więcej >

23,22 zł27,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Prezentowana publikacja jest rezultatem XX Konferencji Naukowej pn. „Projekty lokalne i regionalne – Zarządzanie ryzykiem projektu” zorganizowanej przez Katedrę Badań Strategicznych i Regionalnych Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach w... więcej >

16,34 zł19,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Celem głównym pracy jest zaprezentowanie w aspekcie teoretycznym, poznawczym i praktycznym obszaru związanego z relacyjnymi uwarunkowaniami kreowania marek należących do detalistów. Praca ma charakter monografii naukowej. W jej strukturze... więcej >

42,14 zł49,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Niniejsza praca stanowi niepodjętą w Polsce do tej pory próbę opisania działalności podmiotów z branży fitness, łączącą problematykę modeli biznesu z wykorzystaniem mediów społecznościowych dla potrzeb prowadzonej działalności.... więcej >

17,20 zł20,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Rosnąca i wielopłaszczyznowa rywalizacja na współczesnym rynku usług bankowych powoduje, że banki poszukują nowych, skutecznych i innowacyjnych metod uzyskania trwałej przewagi konkurencyjnej. W tym kontekście umiejętność budowy... więcej >

27,52 zł32,00 zł

do koszyka

Znaleziono: 640 pozycji

Przeglądaj:

Sortuj według:
Wyświetl: