FILTROWANIE

KATEGORIE

FORMAT

pokaż >

WYDAWNICTWO

pokaż >

CENA

pokaż >

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Znaleziono: 885 pozycji

Przeglądaj:

Sortuj według:
Wyświetl:

Publikacja stanowi kolejny przyczynek w debacie naukowej prowadzonej wokół kwestii należących do obszaru nauk ekonomicznych i wpisuje się w wiele różnorodnych i ważnych zagadnień mieszczących się w tym szerokim spektrum badawczym... więcej >

Monografia przedstawia zastosowania rozwiązań metodologicznych i metod badawczych, które to wskazują na dużą złożoność i zmienność otoczenia marketingowego. Przede wszystkim zaprezentowano w niej na rosnące umiędzynarodowienie badań... więcej >

The journal Econometrics Ekonometria. Advances in Applied Data Analysis is nowcelebrating the 25th anniversary of its establishment. In 1996, the journal Informaticsand Econometrics was founded in what was then the Oskar Lange Academyof Economics,... więcej >

Mechanizm podzielonej płatności (split payment) został wprowadzony głównie w celu przeciwdziałania nadużyciom i oszustwom podatkowym w podatku od towarów i usług. W związku z wprowadzeniem nowych przepisów regulacja ta odnosi się... więcej >

w abonamencie

W monografii w przystępny sposób wyjaśniono kryteria i metody pomiaru bezpieczeństwa finansowego, a ponadto wskazano możliwości zastosowania w praktyce instrumentów umożliwiających poprawę bezpieczeństwa finansowego. Podstawowe obszary... więcej >

w abonamencie

W monografii dokonano szczegółowej analizy zagadnień z zakresu przywództwa organizacyjnego, władzy, wpływu społecznego i społeczeństwa obywatelskiego. Starano się w niej połączyć wiedzę z różnych dyscyplin i subdyscyplin naukowych,... więcej >

w abonamencie

Monografia stanowi bogate źródło aktualnej wiedzy na temat podłoża i uwarunkowań międzynarodowych nierówności rozwojowych. Obejmuje teoretyczne ujęcie oraz charakterystykę historycznych przyczyn zacofania. Zawiera wyniki analiz danych... więcej >

W niniejszym numerze czasopisma zamieszczono cztery artykuły naukowe oraz rekomendację książki Tomasza Olejniczaka Konsumenci seniorzy wobec innowacjiproduktowych. Przedmiotem pierwszego opracowania jest przedstawienie wykorzystania w procesie... więcej >

Celem monografii jest przedstawienie, jakie zmiany zachodzą w badaniach marketingowych pod wpływem rozwoju technologii informacyjnych i komunikacyjnych. Wskazano w niej nowe podejścia, metody i techniki badawcze, takie jak Google Analytics,... więcej >

w abonamencie

We współczesnych realiach społeczno-gospodarczych ważne jest szerokie identyfikowanie źródeł kształtowania się wartości nieruchomości oraz relacji tego procesu do zjawisk zachodzących w różnych wymiarach przestrzennych gospodarki. W... więcej >

The article is part of the search for new generators of socio-economic development. The goal was to assess social trust (generalized, trust in public institutions) among students as current and future creators and disposers of this resource, and to... więcej >

The purpose of the article is to identify the problem of the mismatch between thematurity structure of assets and liabilities of the Polish banking sector and Polish listed banks. The article analyzes the maturity balance sheet structure of the... więcej >

Znaleziono: 885 pozycji

Przeglądaj:

Sortuj według:
Wyświetl: