INNE EBOOKI AUTORA
Praca zbiorowa
Format:
ibuk
W niniejszym numerze czasopisma zamieszczono cztery artykuły naukowe oraz rekomendację książki Tomasza Olejniczaka Konsumenci seniorzy wobec innowacji
produktowych. Przedmiotem pierwszego opracowania jest przedstawienie wykorzystania w procesie dydaktycznym metody projektu na przykładzie rogala świętomarcińskiego.
W drugim opracowaniu przedstawiono specyfikę produktów o obniżonej zawartości energetycznej w kontekście badań ankietowych. Kolejny artykuł dotyczy problemów związanych z glutenem. Jego autorki wskazują na korzyści i zagrożenia dotyczące wpływu glutenu na organizm oraz zagrożenia związane ze stosowaniem diety bezglutenowej W czwartym artykule omówiono zaś zagadnienia związane z otyłością, stanowiącą jedno z największych wyzwań i zagrożeń XXI wieku. Jako redaktor ,,Nauk Inżynierskich i Technologii” zachęcam do zapoznania się z wymienionymi opracowaniami oraz do sięgnięcia po rekomendowaną książkę.
Redaktor Naczelny
prof. dr hab. inż. Tomasz Lesiów
Rok wydania | 2018 |
---|---|
Liczba stron | 84 |
Kategoria | Publikacje darmowe |
Wydawca | Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
INNE EBOOKI AUTORA
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Nauki Don Juana
do koszyka
Nauki ekonomiczne wobec wyzwań...
do koszyka
Nauki ekonomiczne wobec wyzwań...
do koszyka
Nauki humanistyczne na Uniwersytecie...
do koszyka
Nauki humanistyczne na Uniwersytecie...
do koszyka
Spis treści
Wstęp | 7 |
Karolina Gadzała, Agata Wypchły, Tomasz Lesiów: Wykorzystanie metody projektu w doskonaleniu jakości produktów żywnościowych | 9 |
Magdalena Gniedziejko, Tomasz Lesiów: Zachowania konsumenckie związane z wyborem mlecznych produktów light i ich uwarunkowania | 31 |
Agnieszka Orkusz, Aleksandra Garaszczuk: Gluten w żywności – korzyści i zagrożenia | 52 |
Paulina Suchodolska, Agnieszka Orkusz: Otyłość – przyczyny, rodzaje, leczenie, skutki | 65 |
Teresa Słaby: Rekomendacja książki Tomasza Olejniczka pt. Konsumenci seniorzy wobec innowacji produktowych | 80 |