FILTROWANIE

KATEGORIE

FORMAT

pokaż >

WYDAWNICTWO

pokaż >

CENA

pokaż >

Wydawca:

Wydawnictwo Szkoła Główna Handlowa

Znaleziono: 107 pozycji

Przeglądaj:

Sortuj według:
Wyświetl:

w abonamencie

This study is structured into four chapters. The opening Leisure Redefined sets out a typology of approaches to defining leisure, namely the classical and social approaches and those arising from the individual's mental and spiritual state, and lays... więcej >

27,37 zł32,20 zł

do koszyka

w abonamencie

W warunkach hiperkonkurencji podmioty gospodarcze muszą nastawić się na kreowanie nowej i korzystnej dla siebie rzeczywistości, przy czym jednym z najbardziej skutecznych rozwiązań, dzięki któremu cele te mogą zostać zrealizowane, jest... więcej >

23,21 zł27,30 zł

do koszyka

w abonamencie

Prace zawarte w niniejszej monografii łączy próba odnalezienia czynników wywołujących konkretne zjawiska lub dążenie do ich modelowego ujęcia. Zjawiska te dotyczą zachowań zarówno konsumentów oraz producentów, jak i pomiotów... więcej >

34,51 zł40,60 zł

do koszyka

w abonamencie

Cyfryzacja i problematyka jej wpływu na przedsiębiorstwo są przedmiotem ożywionych debat zarówno w obszarze strategicznych oraz taktycznych, jak i operacyjnych decyzji w przedsiębiorstwach. Obecnie jest również przedmiotem dyskusji podczas... więcej >

26,18 zł30,80 zł

do koszyka

w abonamencie

Decyzje podejmowane w przedsiębiorstwie muszą w każdym przypadku opierać się na racjonalnych przesłankach, są one bowiem warunkiem rzetelnej oceny skutków różnorodnych działań. Nie ulega przy tym wątpliwości, że kluczowym zagadnieniem... więcej >

19,64 zł23,10 zł

do koszyka

w abonamencie

Zmieniające się stale warunki prowadzenia działalności gospodarczej zmuszają przedsiębiorców do ciągłego poszukiwania i udoskonalania metod racjonalnego zarządzania finansami. Odpowiedzią na pojawiąjące się wyzwania jest treść... więcej >

19,04 zł22,40 zł

do koszyka

w abonamencie

W monografii poruszono kluczowe aspekty funkcjonowania przedsiębiorstw, dotyczące zasad podejmowania skutecznych decyzji finansowych. Chodzi zarówno o bieżącą działalność i kreowanie własnej pozycji konkurencyjnej a także o realizowanie... więcej >

26,78 zł31,50 zł

do koszyka

w abonamencie

Fordyzm to etykieta należącego już do przeszłości świata zmechanizowanego, zdominowanego przez człowieka, dążącego do pełnego zatrudnienia, cechującego się standaryzacją produkcji oraz konsumpcji, dialogiem między kapitałem a pracą,... więcej >

32,13 zł37,80 zł

do koszyka

w abonamencie

"We wstępie do swojej książki"" Czwarta rewolucja przemysłowa"" profesor Klaus Schwab pisze m.in.:""Znajdujemy się na początku przewrotu, który w sposób fundamentalny zmienia sposób, w jaki żyjemy, pracujemy i utrzymujemy kontakty.... więcej >

42,84 zł50,40 zł

do koszyka

w abonamencie

Monografia porusza aktualne i nader ważne problemy dotyczące kształtowania racjonalnych zasad podejmowania przed przedsiębiorstwo decyzji finansowych oraz oceny ich skutków. W istotnej części odniesiono się do metod służących rze­telnej... więcej >

19,04 zł22,40 zł

do koszyka

w abonamencie

W książce przedstawiane są wyniki badań, których celem była teoretyczno-empiryczna analiza podstawowych cech, zjawisk, procesów i procedur związanych z bankructwami i upadłościami przedsiębiorstw. Kwestie te badane były z uwzględnieniem... więcej >

26,78 zł31,50 zł

do koszyka

w abonamencie

Sektor publiczny tworzy szereg instytucji i podmiotów, w których zarówno podejmowane są codzienne decyzje menedżerskie, jak i ponoszone są różnego rodzaju koszty ich funkcjonowania. Dlatego też kategorie nierozerwalnie związane z biznesem,... więcej >

19,64 zł23,10 zł

do koszyka

Znaleziono: 107 pozycji

Przeglądaj:

Sortuj według:
Wyświetl: