FILTROWANIE

KATEGORIE

FORMAT

pokaż >

WYDAWNICTWO

pokaż >

CENA

pokaż >

Wydawca:

Wydawnictwo Szkoła Główna Handlowa

Znaleziono: 103 pozycji

Przeglądaj:

Sortuj według:
Wyświetl:

w abonamencie

Fragment Wstępu.Niniejsza monografia służy uporządkowaniu najważniejszych pojęć związanych z polityką makroostrożnościową. Stanowi krytyczne podsumowanie dotychczasowego dorobku literatury na ten temat oraz zawiera aktualizację... więcej >

36,30 zł42,70 zł

do koszyka

w abonamencie

W pierwszej części tomu („Historia”) autorzy poruszają zagadnienia dotyczące powstania i funkcjonowania systemu z Bretton Woods (Cecylia Leszczyńska, Henryk Bąk), jego fundamentalnej słabości znanej w literaturze jako tzw. dylemat... więcej >

53,55 zł63,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Pomysł na tę książkę powstał podczas obchodów 20-lecia Klubu Partnerów SGH. Nasi partnerzy to firmy, które od wielu lat niezwykle blisko z nami współpracują, a także przedsiębiorstwa, które zatrudniają naszych absolwentów, a... więcej >

33,15 zł39,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Głównym tematem niniejszej monografii jest skuteczność interwencji publicznej, czyli – zgodnie z rozumieniem powszechnie przyjętym w ewaluacji oraz w naukach ekonomicznych – stopień czy zdolność do realizacji zakładanych celów na... więcej >

24,99 zł29,40 zł

do koszyka

w abonamencie

Mirosława Janoś-KresłoStosowana wcześniej zasada "Niech kupujący się strzeże" (łac. Caveat emptor) ustępuje miejsca innej zasadzie - "Niech sprzedający się strzeże" (łac. Caveat venditor).Ochrona i edukacja konsumentów to problematyka,... więcej >

25,59 zł30,10 zł

do koszyka

w abonamencie

Anna DąbrowskaŻywność stanowi podstawę egzystencji człowieka - potrzeba zaspokojenia głodu jest najważniejsza, ale można ją plasować i na wyższych poziomach piramidy Maslowa.Warto przybliżyć znaczenie trzech pojęć, które występują... więcej >

24,99 zł29,40 zł

do koszyka

w abonamencie

Bogdan MrózWspółcześni konsumenci mają dostęp do bogatej oraz różnorodnej oferty dóbr i usług konsumpcyjnych na rynku zarówno tradycyjnym, jak i wirtualnym. Mnogość ofert różnych producentów i dystrybutorów usypia czujność... więcej >

27,37 zł32,20 zł

do koszyka

w abonamencie

Profesjonalizacja na rynkach usług finansowych i społecznych (w tym usług kultury, turystycznych i zdrowotnych) w ostatnich latach poskutkowała pogłębieniem asymetrii informacji na tych rynkach. Na konsumenta w coraz większym stopniu wpływa... więcej >

26,78 zł31,50 zł

do koszyka

w abonamencie

Oddajemy w ręce Czytelników monografię prezentującą najważniejsze naszym zdaniem zagadnienia związane z funkcjonowaniem sektora lotniczego w ujęciu ekonomicznym i zarządczym. Treści zawarte w niniejszej książce są efektem badań... więcej >

26,18 zł30,80 zł

do koszyka

w abonamencie

Niniejsza monografia jest pracą całkowicie z zakresu historii myśli ekonomicznej, stawiającą sobie za cel pełne i wszechstronne ukazanie oraz krytyczną analizę dorobku i postaci Josepha Schumpetera. Uwzględniając istniejącą polską... więcej >

26,78 zł31,50 zł

do koszyka

w abonamencie

Celem niniejszej publikacji jest przede wszystkim sformułowanie wniosków dotyczących rozwoju raportowania niefinansowego w okresie ostatnich lat, szczególnie po pojawieniu się jego obowiązku. Autorzy chcieli zobaczyć ewolucję tego procesu,... więcej >

23,80 zł28,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Z całą pewnością stoimy na rozdrożu. Świat, do którego przywykliśmy w ostatnich kilkudziesięciu latach, przemija w szybkim tempie. Rosnące różnice w dochodach i postępujący zanik klasy średniej stanowią bezpośrednie i namacalne... więcej >

25,59 zł30,10 zł

do koszyka

Znaleziono: 103 pozycji

Przeglądaj:

Sortuj według:
Wyświetl: