Determinanty i modele procesów gospodarczych. Wybrane zagadnienia

-15%

Determinanty i modele procesów gospodarczych. Wybrane zagadnienia

1 opinia

Format:

pdf

KUP I POBIERZ

Format: pdf

34,51  40,60 (-15%)

Najniższa cena z 30 dni: 34,51 zł 

W ABONAMENCIE

od 3,50

Masz już abonament? Zaloguj się

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 49,00 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Prace zawarte w niniejszej monografii łączy próba odnalezienia czynników wywołujących konkretne zjawiska lub dążenie do ich modelowego ujęcia. Zjawiska te dotyczą zachowań zarówno konsumentów oraz producentów, jak i pomiotów prowadzących politykę gospodarczą. Podjęte zagadnienia zostały przeanalizowane przez przedstawicieli różnych dziedzin - ekonomii, finansów i nauk o zarządzaniu. Wśród sposobów wykorzystanych do pozyskania informacji w ramach prowadzonych badań znalazły się m.in. telefoniczne wywiady kwestionariuszowe, ankiety online, indywidualne wywiady pogłębione i metody eksploracyjne danych. Do odnalezienia związków między danymi posłużyły nie tylko analizy jakościowe, lecz także metody statystyczne i ekonometryczne, w tym rankingi wielokryterialne i złożone algorytmy numeryczne.


Rok wydania2018
Liczba stron310
KategoriaInne
WydawcaSzkoła Główna Handlowa
ISBN-13978-83-8030-221-1
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wprowadzenie
  
  
  
  
  METODOLOGICZNE ASPEKTY ANALIZY ZJAWISK GOSPODARCZYCH
  
  
  
  
  
  
  Mateusz Guzikowski
  
  Rozdział 1. Alternatywna miara elastyczności rynku pracy
  
  
  
  
  
  
  Karolina Konopczak
  
  Rozdział 2. Model ARDL jako narzędzie analizy kointegracji
  
  
  
  
  
  
  PERSPEKTYWA HISTORYCZNA PROCESU ROZWOJU GOSPODARCZEGO
  
  
  
  
  
  
  Agata Sielska
  
  Rozdział 3. Konflikty zbrojne a ocena rozwoju społeczno-gospodarczego wybranych krajów
  
  
  
  
  
  
  Bartosz Sternal
  
  Rozdział 4. Urbanizacja i szoki populacyjne a badanie innowacyjności w epoce przednowożytnej
  
  
  
  
  
  
  
  MODELE BIZNESOWE I STRATEGIE PRZEDSIĘBIORSTW WOBEC WYZWAŃ XXI WIEKU
  
  
  
  
  
  
  Monika Dargas-Miszczak
  
  Rozdział 5. Determinanty współpracy przedsiębiorstw społecznie odpowiedzialnych z organizacjami pozarządowymi
  
  
  
  
  
  
  Patryk Dziurski
  
  Rozdział 6. Wybory strategiczne przedsiębiorstw w sektorach starzejących się na przykładzie sektora tradycyjnych usług pocztowych
  
  
  
  
  
  
  Mateusz Juchniewicz
  
  Rozdział 7. Doskonalenie organizacji w zarządzaniu projektami - przegląd koncepcji, stosowane praktyki
  
  
  
  
  
  
  Maria Roszkowska-Menkes
  
  Rozdział 8. Diffusion of Sustainable Business Model Innovation: The Perspective of Neo-Institutional Theory
  
  
  
  
  
  
  Justyna Szumniak-Samolej
  
  Rozdział 9. Schemat zrównoważonego modelu biznesowego
  
  
  
  
  Paweł Wyrozębski
  
  Rozdział 10. Typologia biur zarządzania projektami (PMO) we współczesnych przedsiębiorstwach
  
  
  
  
  
  
  Łukasz Grużewski
  
  Rozdział 11. Organizacja 4.0 i ekonomia behawioralna - czyli wyzwania, jakie stoją przed MŚP
  
  
  
  
  
  
  ANALIZA WYBRANYCH ZJAWISK ZACHODZĄCYCH W POLSKIEJ I ŚWIATOWEJ GOSPODARCE
  
  
  
  
  
  
  Katarzyna Kozłowska
  
  Rozdział 12. Komunikacja marketingowa inwestycji społecznie wrażliwych w kanałach internetowych
  
  
  
  
  
  
  Maryna Lassota
  
  Rozdział 13. Innowacyjność przedsiębiorstw z polskiej branży meblarskiej
  
  Zakres, rodzaje i wybrane zależności
  
  
  
  
  
  
  Krzysztof Rek
  
  Rozdział 14. Poziom internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw z branży producentów sprzętu medycznego
  
  
  
  
  
  
  Edyta Adamowicz
  
  Rozdział 15. The Attitudes of Polish Luxury Goods Consumers towards LuxuryBrands within the Personal Luxury Goods Category
  
  
  
  
  
  
  Anna Jeżak
  
  Rozdział 16. Znaczenie wybranych zasobów niematerialnych w procesie ekspansji zagranicznej małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) zarejestrowanych w Polsce i należących do sektora napojów bezalkoholowych
  
  
  
  
  
  
  Adam Hoszman
  
  Rozdział 17. Airport Charges as a Management Tool
  
  
  
  
  
  
  Izabela Lewandowska
  
  Rozdział 18. Zachowania konsumentów-seniorów po przejściu na emeryturę
  
  
  
  
  
  
  Marcin Menkes
  
  Rozdział 19. Legal Security as a Determinant of International Investment Flows
  
  
  
  
  
  
  Ewa Pączek, Paweł Wyrozębski
  
  Rozdział 20. Typologia projektów zarządzanych przez uczelnie wyższe w Polsce
  
  
  
  
  
  
  Karol Rogowicz
  
  Rozdział 21. How Low Are the Interest Rates in the Euro Area? An Assessment of
  
  the Unconventional Monetary Policy Stance
RozwińZwiń