POLECAMY
O wyprzedaży zdecydują 3 czynniki: koszty poniesione na wyprodukowanie czy nabycie towaru, potencjalne przychody, które firma może dzięki wyprzedaży osiągnąć, oraz koszty utraconych możliwości.W tej publikacji elektronicznej dowiesz się, jak wyliczyć przychody z wyprzedaży w zależności od wysokości rabatu. Zobaczysz na przykładach, jak skalkulować opłacalność wyprzedaży względem poniesionych kosztów produkcji, tak żeby określić poziom upustów, który nie będzie generował strat dla firmy
Rok wydania | 2013 |
---|---|
Liczba stron | 13 |
Kategoria | Zarządzanie, organizacja, strategie |
Wydawca | Wiedza i Praktyka |
ISBN-13 | 978-83-7677-346-9 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Wyprzedaż czasu
do koszyka
Ekonomiczno-prawne uwarunkowania...
do koszyka
METODA ZYSKU W TRADINGU 6 kroków do...
do koszyka