Współpraca działu sprzedaży i marketingu

-40%

Współpraca działu sprzedaży i marketingu

1 opinia

Format:

pdf

KUP I POBIERZ

Format: pdf

8,94  14,90 (-40%)

Najniższa cena z 30 dni: 8,94 zł 

W ABONAMENCIE

od 3,50

Masz już abonament? Zaloguj się

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 49,00 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Zazwyczaj współpraca pomiędzy współzależnymi działami sprzedaży i marketingu nie przebiega w efektywny sposób. Z niniejszej publikacji dowiesz się m.in., jakie są najczęstsze zarzuty działu marketingu wobec działu sprzedaży, jak marketing powinien przygotowywać narzędzia dla handlowców, aby były praktyczne oraz jak inni poradzili sobie z konfliktami we współpracy działów.


Rok wydania2013
Liczba stron8
KategoriaZarządzanie, organizacja, strategie
WydawcaWiedza i Praktyka
ISBN-13978-83-7677-343-8
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje