POLECAMY
-40%
Podczas negocjacji często poruszane są kwestie, które mogą być poufne dla Twojej firmy, a które dla konkurencji posiadają wartość handlową. Często nawet nieświadomie można ujawnić informacje, tj.: terminy kampanii promocyjnych, strukturę organizacyjną działu handlowego, procedury wewnętrzne, raporty sprzedaży, które potem rozmówca może wykorzystać.
Jak prowadzić negocjacje handlowe, by nie ujawnić zbyt wielu informacji, aby nie obróciły się przeciwko Twoim interesom?
Na jakie kwestie zwracać uwagę przed podpisaniem ostatecznej umowy, dowiesz się między innymi w tym e-booku.
Rok wydania | 2013 |
---|---|
Liczba stron | 7 |
Kategoria | Zarządzanie, organizacja, strategie |
Wydawca | Wiedza i Praktyka |
ISBN-13 | 978-83-7677-324-7 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Negocjacje
do koszyka
Negocjacje
do koszyka
Negocjacje dla prawników. Prawo cywilne
do koszyka
Negocjacje handlowe
do koszyka
Negocjacje handlowe w języku angielskim
do koszyka
Negocjacje i fascynacje
do koszyka
Negocjacje i komunikacja
do koszyka
Negocjacje i mediacje
do koszyka