INNE EBOOKI AUTORA
-15%
Autor:
Wydawca:
Format:
W swojej najnowszej publikacji pt. „Community College” Andrzej Murzyn podejmuje się badawczego opracowania jednych z najpopularniejszych instytucji edukacyjnych w USA. Community Collages to ważne w USA i Kanadzie systemy pozwalającym na dostęp do nauki większej liczbie zainteresowanych, stanowiące jednocześnie największy sektor edukacji wyższej.
Bardzo istotny z punktu widzenia autora jest wkład jakie wnoszą CC do przygotowania osób wchodzących w skład oddziałów natychmiastowego reagowania tj. strażaków, ratowników medycznych czy funkcjonariuszy innych służb. Ta pozycja utwierdziła się zwłaszcza po wydarzeniach z 11 września 2001r. Autor pisze „ instytucja typu community college jest nadal elastyczna i otwarta na kulturalno-edukacyjne potrzeby społeczności lokalnych, których zaspokojenie wydaje się coraz trudniejsze w związku z gwałtownymi zmianami ekonomicznymi i politycznymi”.
Ważnym elementem wyróżniającym instytucje o których mowa w ich procesie przystosowawczym do aktualnych warunków i wymagań, jest wyjątkowa elastyczność i twórczość w działaniu, a ponadto zaangażowanie i inwencja ich przywódców.
Początek wieku XXI przyniósł wiele trudności, z którymi uporać się musiały szkoły i uczelnie. Książka „Community college” jest opisem tych przemian i towarzyszącej im zmianie myślenia.
Rok wydania | 2011 |
---|---|
Liczba stron | 116 |
Kategoria | Edukacja |
Wydawca | Oficyna Wydawnicza IMPULS |
ISBN-13 | 978-83-7587-870-7 |
Numer wydania | 1 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
INNE EBOOKI AUTORA
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Community college
do koszyka
Radio Community Challenges Aesthetics
do koszyka
Taking Community Seriously?
do koszyka
XXI Olimpiada szachowa Nicea 1974
do koszyka
XXI Olimpiada szachowa Nicea 1974
do koszyka
Spis treści
Wstęp | 7 |
I. Kursy niepunktowane (non-credit courses) podstawą edukacji zawodowej | 9 |
1. Istota i cele edukacyjnych programów niepunktowanych | 11 |
2. Struktura programów niepunktowanych | 37 |
3. Efekty realizowania niepunktowanych programów edukacyjnych | 51 |
II. Nowa filozofia zarządzania uczelniami | 71 |
1. Od transformacji podstawowych umiejętności do twórczego uczenia się | 74 |
2. Od kultury niedowierzania do kultury niewymuszonej wspólnoty | 81 |
3. Marketing i przedsiębiorczość a otwarte zarządzanie uczelnią | 92 |
4. El Paso Community College – historia sukcesu | 96 |
5. Technologia drugiej generacji a wypełnianie misji przez community college | 102 |
Literatura | 111 |