Podana pozycja nie jest już dostępna w sprzedaży.


Praktyka zarządzania wiedzą klienta w perspektywie małych i średnich przedsiębiorstw usługowych

-14%

Praktyka zarządzania wiedzą klienta w perspektywie małych i średnich przedsiębiorstw usługowych

1 opinia

Format:

pdf

KUP I POBIERZ

Format: pdf

8,60  10,00 (-14%)

Najniższa cena z 30 dni: 8,60 zł 

W ABONAMENCIE

od 3,50

Masz już abonament? Zaloguj się

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 49,00 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Tematyka monografii wpisuje się w popularny w krajowej i światowej literaturze dyskurs łączący zagadnienia zarządzania wiedzą i relacjami z klientami. Zawarte w niej rozważania koncentrują się na działalności przedsiębiorstw z sektora MŚP. Dokonano w niej egzemplifikacji praktycznego podejścia przedsiębiorstw wobec wzmiankowanych zagadnień i zależności między ich wybranymi aspektami. Ze względu na przyjętą perspektywę badawczą niezbędnym stało się ustalenie istotnych uwarunkowań działalności sektora MŚP, a w szczególności adaptacyjności tych przedsiębiorstw dzięki rozwojowi relacji z otoczeniem. Ustalenia wynikające z powyższych założeń poddano weryfikacji, analizując materiał badawczy zebrany wśród menedżerów usługowych MŚP. Publikacja powstała we współpracy z Politechniką Opolską.


Rok wydania2020
Liczba stron110
KategoriaUsługi
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
ISBN-13978-83-7875-689-7
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

INNE EBOOKI AUTORA

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wprowadzenie    7
  
  Rozdział 1. Zarządzanie wiedzą w teorii nauk o zarządzaniu i jakości    11
  1.1. Popularność tematyki zarządzania wiedzą w publikacjach naukowych    11
  1.2. Zarządzanie wiedzą w przeszłości i obecnie    19
  1.3. Customer Relationship Management w zarządzaniu wiedzą klienta    28
  
  Rozdział 2. Zarządzanie wiedzą w kontekście rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw    34
  2.1. Zagadnienie adaptacyjności małych i średnich przedsiębiorstw    34
  2.2. Wyzwania innowacyjności małych i średnich przedsiębiorstw w świetle zasobów wiedzy    41
  2.3. Wiedza w relacjach z klientem w małych i średnich przedsiębiorstwach usługowych    47
  
  Rozdział 3. Postrzeganie zasadniczych aspektów zarządzania wiedzą klienta w świetle usługowej praktyki biznesowej    54
  3.1. Założenia badawcze i metodyka badań własnych    54
  3.2. Fundamentalne aspekty zarządzania wiedzą klienta – perspektywa małych i średnich przedsiębiorstw    58
  3.3. Kluczowe uwarunkowania zidentyfikowanych generaliów zarządzania wiedzą klienta    63
  
  Zakończenie    73
  Bibliografia    79
  Spis rysunków    93
  Spis tabel    95
  Załączniki    97
RozwińZwiń