Współczesne formy komunikowania oraz kreowania wizerunku firmy i przedsiębiorcy

-20%

Współczesne formy komunikowania oraz kreowania wizerunku firmy i przedsiębiorcy

1 opinia

Format:

pdf

KUP I POBIERZ

Format: pdf

12,32  15,40 (-20%)

Najniższa cena z 30 dni: 15,40 zł 

W ABONAMENCIE

od 3,50

Masz już abonament? Zaloguj się

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 49,00 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

W pierwszym rozdziale szczególną uwagę zwrócono na konwergencję medialną oraz kulturę konwergencji i uczestnictwa (narzędzia Web 2.0 i 3.0), na niestandardowe działania w promowaniu wizerunku przedsiębiorstwa i marki (marketing partyzancki, graffiti, body painting, street painting, ambient media), na promocyjne działania przedsiębiorstw w środowisku wirtualnym (blogi korporacyjne, grywalizacja),
a także na wykorzystanie aplikacji mobilnych (kody QR, rozszerzona rzeczywistość). Drugi rozdział jest poświęcony problematyce zarządzania kryzysami (w znaczeniu kryzysów w zakresie public relations). Przeanalizowano w nim kryzys w mediach społecznościowych spowodowany wprowadzeniem nowej oferty produktowej platformy satelitarnej nc+. W trzecim rozdziale uwagę skoncentrowano na współczesnych instrumentach kreowania wizerunku przedsiębiorcy jako osoby publicznej (różnego rodzaju kampanie informacyjne, propagowanie działań przedsiębiorców) i społecznej ocenie tych działań. Zaprezentowano kilka najgłośniejszych kampanii informacyjnych prowadzonych w ostatnich latach.


Rok wydania2015
Liczba stron122
KategoriaZarządzanie, organizacja, strategie
WydawcaWydawnictwo Politechniki Poznańskiej
ISBN-13978-83-7775-384-2
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  WSTĘP    5
  Rozdział 1 PROMOWANIE WIZERUNKU PRZEDSIĘBIORSTWA Z WYKORZYSTANIEM NOWOCZESNYCH ROZWIĄZAŃ KOMUNIKOWANIA SIĘ W BIZNESIE (Ewa Badzińska)    11
  1. Wprowadzenie    11
  2. Konwergencja mediów – konceptualizacja zagadnienia    13
  3. Kultura konwergencji w tworzeniu społeczności sieciowych    15
  4. Kultura uczestnictwa, współtworzenie treści i interaktywność – narzędzia Web 2.0. i 3.0    16
  5. Niestandardowe działania w promowaniu wizerunku przedsiębiorstwa    25
  6. Działania promocyjne przedsiębiorstw w środowisku wirtualnym    30
    6.1. Środowisko wirtualne – konceptualizacja zagadnienia    30
    6.2. Kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa w witrynie www    32
    6.3. Promowanie firmy w wirtualnym świecie gry    34
    6.4. Budowanie wizerunku firmy za pomocą narzędzi komunikacji mobilnej    39
  7. Podsumowanie    53
  Bibliografia    54
  Rozdział 2 ZARZĄDZANIE KRYZYSEM W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH (Marek Szczepański)    59
  1. Wprowadzenie – kryzysy w ujęciu public relations – istota i przyczyny    59
  2. Definicja i klasyfikacja mediów społecznościowych    62
  3. Przyczyny i specyfika kryzysów w social media    65
  4. Zasady zarządzania kryzysem w mediach społecznościowych    69
  5. Kryzys w mediach społecznościowych na przykładzie nc+ – studium przypadku    75
    5.1. Podłoże i przebieg kryzysu    75
    5.2. Koszty kryzysu platformy cyfrowej nc+ w social media i bilans popełnionych błędów    80
  6. Podsumowanie    81
  Bibliografia    82
  Rozdział 3 INSTRUMENTY KSZTAŁTOWANIA WIZERUNKU PRYWATNEGO PRZEDSIĘBIORCY (Krzysztof Gołata)    85
  1. Wprowadzenie    85
  2. Relacje polityków z przedsiębiorcami    87
  4 Spis treści
  3. Kampanie wizerunkowe    91
    3.1. „Kto daje miejsca pracy”    91
    3.2. „Przedsiębiorca to nie przestępca”    94
    3.3. „Nie ma wolności bez przedsiębiorczości”    95
    3.4. „Czas na patriotyzm gospodarczy”    97
  4. Przedsiębiorca w firmie – „Układ zamknięty”    100
  5. Kreowanie wizerunku przez sponsorowanie sportu    103
    5.1. Sponsoring Polskiego Komitetu Olimpijskiego    103
    5.2. Przedsiębiorca – właściciel klubu piłkarskiego    105
  6. Rankingi najbardziej wpływowych ludzi gospodarki    107
  7. Nagrody biznesowe    112
  8. 25 lat transformacji gospodarczej w Polsce    114
  9. Podsumowanie    116
  Bibliografia    116
  ZAKOŃCZENIE    119
RozwińZwiń