INNE EBOOKI AUTORA
-14%
Publikacja Zarządzanie rozwojem szkoły zawiera omówienie wszystkich obligatoryjnych zmian, jakie nakłada na szkoły nowa reforma prawa oświatowego. Książka ma na celu pokazanie korzyści, jakie można zyskać, wprowadzając obowiązujące zmiany w sposób celowy i zorientowany na rozwój.
W publikacji omówiono m.in.:
korzyści związane z wdrażaniem w szkołach rozwiązań wymaganych przez reformę programową w zakresie nowych podstaw programowych, organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej oraz ewaluacji i oceniania nauczycieli;"
różne możliwości wykorzystania w szkołach nowych technologii, takich jak: oprogramowanie do zarządzania szkołą, platformy edukacyjne czy też multimedia wykorzystywane "w kształceniu;"
zagadnienia związane z organizacją przestrzeni szkolnej, m.in, ustawowe warunki kształtowania przestrzeni dla edukacji wczesnoszkolnej, a także nowe sposoby organizacji otoczenia szkoły.
Adresaci:
Książka adresowana jest przede wszystkim do kadry kierowniczej placówek oświatowych oraz wszystkich osób, które odpowiadają w szkołach za aplikację rozwiązań wprowadzonych przez reformę programową.
Rok wydania | 2012 |
---|---|
Liczba stron | 132 |
Kategoria | Inne |
Wydawca | Wolters Kluwer Polska SA |
ISBN-13 | 978-83-264-4611-5 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
INNE EBOOKI AUTORA
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Spis treści
Rozdział | 1 |
Wstęp, czyli o zarządzaniu przez rozwój str. | 7 |
Rozdział | 2 |
Rozwój organizacyjny szkół str. | 13 |
Rozdział | 3 |
Sposoby pozyskiwania osób uczestniczących w procesie rozwoju organizacji str. | 34 |
Rozdział | 4 |
Cel i możliwości wykorzystania nowych podstaw programowych str. | 44 |
Rozdział | 5 |
Od oceny rangującej do oceniania kształtującego str. | 53 |
Rozdział | 6 |
Nadzór pedagogiczny i ewaluacja wewnętrzna jako jedne z podstaw efektywnego rozwoju szkoły str. | 65 |
Rozdział | 7 |
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna jako efektywna forma wspierania rozwoju szkoły str. | 77 |
Rozdział | 8 |
Nowe technologie, nowa szkoła str. | 89 |
Rozdział | 9 |
Korzyści z reorganizacji przestrzeni szkolnej str. | 102 |
Rozdział | 10 |
Praca zespołowa, czyli o oczekiwanym efekcie synergii w szkole str. | 106 |
Rozdział | 11 |
Programowe i systemowe wsparcie szkół z zewnątrz str. | 118 |
Bibliografia str. | 128 |