Zarządzanie rozwojem szkoły

-14%

Zarządzanie rozwojem szkoły

1 opinia

Format:

pdf

KUP I POBIERZ

Format: pdf

21,50  25,00 (-14%)

Najniższa cena z 30 dni: 25,00 zł 

Publikacja Zarządzanie rozwojem szkoły zawiera omówienie wszystkich obligatoryjnych zmian, jakie nakłada na szkoły nowa reforma prawa oświatowego. Książka ma na celu pokazanie korzyści, jakie można zyskać, wprowadzając obowiązujące zmiany w sposób celowy i zorientowany na rozwój.


W publikacji omówiono m.in.:


korzyści związane z wdrażaniem w szkołach rozwiązań wymaganych przez reformę programową w zakresie nowych podstaw programowych, organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej oraz ewaluacji i oceniania nauczycieli;"
różne możliwości wykorzystania w szkołach nowych technologii, takich jak: oprogramowanie do zarządzania szkołą, platformy edukacyjne czy też multimedia wykorzystywane "w kształceniu;"
zagadnienia związane z organizacją przestrzeni szkolnej, m.in, ustawowe warunki kształtowania przestrzeni dla edukacji wczesnoszkolnej, a także nowe sposoby organizacji otoczenia szkoły.


Adresaci:


Książka adresowana jest przede wszystkim do kadry kierowniczej placówek oświatowych oraz wszystkich osób, które odpowiadają w szkołach za aplikację rozwiązań wprowadzonych przez reformę programową.


Rok wydania2012
Liczba stron132
KategoriaInne
WydawcaWolters Kluwer Polska SA
ISBN-13978-83-264-4611-5
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Rozdział    1
  Wstęp, czyli o zarządzaniu przez rozwój str.    7
  
  Rozdział    2
  Rozwój organizacyjny szkół str.    13
  
  Rozdział    3
  Sposoby pozyskiwania osób uczestniczących w procesie rozwoju organizacji str.    34
  
  Rozdział    4
  Cel i możliwości wykorzystania nowych podstaw programowych str.    44
  
  Rozdział    5
  Od oceny rangującej do oceniania kształtującego str.    53
  
  Rozdział    6
  Nadzór pedagogiczny i ewaluacja wewnętrzna jako jedne z podstaw efektywnego rozwoju szkoły str.    65
  
  Rozdział    7
  Pomoc psychologiczno-pedagogiczna jako efektywna forma wspierania rozwoju szkoły str.    77
  
  Rozdział    8
  Nowe technologie, nowa szkoła str.    89
  
  Rozdział    9
  Korzyści z reorganizacji przestrzeni szkolnej str.    102
  
  Rozdział    10
  Praca zespołowa, czyli o oczekiwanym efekcie synergii w szkole str.    106
  
  Rozdział    11
  Programowe i systemowe wsparcie szkół z zewnątrz str.    118
  
  Bibliografia str.    128
RozwińZwiń