POLECAMY
-20%
Autor:
Wydawca:
Format:
Monografia dotyczy ważnego tematu tożsamości, a zarazem jakości kształcenia akademickiego w perspektywie relacji osobowej, określanej często w tradycji pedagogicznej mianem „Mistrz i uczeń”. W obliczu diagnozowanego już od wielu lat kryzysu autorytetu badania, jakie prowadzi i prezentuje Autorka, stają się nie tylko ważne, ale wręcz kluczowe w perspektywie tego, co nazywamy kulturową, a zatem i symboliczną transmisją ludzkiego dorobku, który przecież jest w jakimś sensie zamknięty i żyje w uniwersyteckich salach wykładowych w wymiarze swoistego akademickiego etosu, rozumianego jako przestrzeń dziejącego się dialogu zmierzającego do odsłonięcia Prawdy. Zamierzenie to godne pochwały.
Fragment recenzji dr hab. Andrzeja Ryka, prof. UP
Rok wydania | 2020 |
---|---|
Liczba stron | 201 |
Kategoria | Edukacja |
Wydawca | Wydawnictwo Naukowe Akademii WSB |
ISBN-13 | 978-83-65621-94-8 |
Numer wydania | 1 |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Tutoring drogą do doskonałości...
do koszyka
Tutoring dziecięcy w procesie...
do koszyka
Tutoring jako spotkanie. Historie...
do koszyka
Tutoring. Teoria, praktyka, studia...
do koszyka
Mentoring i tutoring w organizacji. 9...
do koszyka
Jako Anioł
do koszyka
Jako dowód i wyraz przyjaźni
do koszyka
Jako ten czas…
do koszyka