Wprowadzanie innowacji od wewnątrz

Przewodnik dla liderów zmian

1 opinia

Format:

epub, mobi

KUP I POBIERZ

Format: epub, mobi

50,40  84,00 (-40%)

Najniższa cena z 30 dni: 58,80 zł 

W ABONAMENCIE

od 3,50

Masz już abonament? Zaloguj się

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 49,00 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

W książce „Wprowadzanie innowacji od wewnątrz” strateg i doradca Kaihan Krippendorff rozprawia się z jednym z największych współczesnych mitów biznesowych, dając ważną lekcję innowatorom i liderom. Ujawnia, jak wiele spośród najbardziej znaczących wytworów dzisiejszego świata jest dziełem pełnych pasji innowacyjnych pracowników. Gdybyśmy zdali się wyłącznie na działających na własną rękę przedsiębiorców nie mielibyśmy dzisiaj telefonów komórkowych, komputerów osobistych ani e-maili. Na podstawie danych uzyskanych z ponad 150 wywiadów z wewnętrznymi innowatorami i wiodącymi ekspertami , wniosków z najświeższych badań oraz obserwacji z firm odnoszących dziś największe sukcesy - od Tenceta i Amazona po Mastercard i Starbucksa - Kaihan Krippendorff stworzył podręcznik strategiczny w którym krok po kroku wykłada jak odblokować wewnętrzne innowacje. Przedstawia mapę blokad, które stają na przeszkodzie próbom wprowadzania od środka przełomowych zmian i dostarcza narzędzi, które pozwalają je usunąć, szczegółowo opisując w jaki sposób wizjonerscy liderzy mogą tworzyć wyspy wolności wewnątrz organizacji, powalające aktywować istniejący w pracownikach potencjał i pokonać startupy w ich własnej grze. „Wprowadzanie innowacji od wewnątrz” to praktyczny i inspirujący przewodnik przywództwa na każdym poziomie, dla tych którzy chcą się realizować zmieniając świat, bez konieczności rezygnowania w tym celu ze swojej pracy.


Kaihan Krippendorff jest założycielem firmy doradztwa innowacyjnego „Outthinker” oraz sieci „Outthinker Strategy Network”, globalnej społeczności liderów strategii biznesowych angażujących się w to, by lepiej od innych radzić sobie z pojawiającymi się w szybkim tempie radykalnymi zmianami. Uznawany przez Thinkers50 za jednego z najważniejszych nowych/wschodzących myślicieli biznesowych, na których warto zwracać uwagę, jest profesjonalnym mówcą oraz autorem wielu książek na temat strategii biznesowych, w tym pozycji „Outthink the Competition: How a New Generation of Strategists Sees Options Others Ignore (2011)”. Były consultant McKinsey, doradca strategiczny wielu wiodących korporacji.


Rok wydania2020
Liczba stron254
KategoriaZarządzanie, organizacja, strategie
WydawcaWydawnictwo Naukowe PWN
TłumaczenieAnna Cybulko, Marcin Zieliński
ISBN-13978-83-01-21263-6
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Przedmowa    7
  Wprowadzenie    11
  1. Prawdziwi innowatorzy pośród nas    15
  2. Sześć właściwości i siedem przeszkód    37
  3. Intencja: Postanowienie, by dostrzegać okazje i korzystać z nich    51
  4. (Nowo nazwana) Potrzeba: Wiedza o tym, gdzie szukać    67
  5. Opcje. Jak generować innowacyjne pomysły    93
  6. Blokery wartości. Neutralizowanie „korporacyjnych przeciwciał”    109
  7. Aktywne działanie. Uzyskanie zgody na eksperymenty    137
  8. Cały zespół. Budowanie zwinnego zespołu    159
  9. Środowisko. Tworzenie wysp wolności    183
  10. Dla liderów. Jak uwolnić innowacje wewnętrzne    205
  Załącznik A Czy przedsiębiorcy są innowatorami?    229
  Załącznik B Lista kontrolna blokerów wartości    232
  Załącznik C Ramy zespołu    235
  Załącznik D Firmy osiągające przewagę dzięki innowacjom    238
  Podziękowania    241
  Bibliografia    243
RozwińZwiń