Podręcznik ten jest usystematyzowanym kompendium wiedzy na temat biznesu międzynarodowego. Zawiera między innymi omówienie wpływu globalizacji i integracji regionalnej na gospodarkę światową, a także dwóch najważniejszych form biznesu międzynarodowego – handlu i bezpośrednich inwestycji.
Walorem książki jest umiejętne połączenie aspektów makroekonomicznych z mikroekonomicznych oraz zagadnień teoretycznych z praktyką działania przedsiębiorstw.
Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnego typu, a także dla praktyków gospodarczych zainteresowanych prezentowaną tematyką.
Rok wydania | 2020 |
---|---|
Liczba stron | 604 |
Kategoria | Zarządzanie, organizacja, strategie |
Wydawca | PWE |
ISBN-13 | 978-83-208-2393-6 |
Numer wydania | 1 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Biznes, etyka, odpowiedzialność
do koszyka
Biznes a ochrona konkurencji
do koszyka
Biznes czyli sztuka budowania relacji
do koszyka
Biznes, czyli sztuka budowania relacji
do koszyka
Biznes do góry nogami wywrócony
do koszyka
Biznes lotniczy
do koszyka
Biznes muzyczny
do koszyka
Biznes po chińsku
do koszyka