POLECAMY
Redakcja:
Wydawca:
Format:
Koncepcja zarządzania wartością przedsiębiorstw jest już stosunkowo dogłębnie opisana w literaturze przedmiotu. Swoim zasięgiem obejmuje szeroki zakres podejmowanej problematyki. Fakt ten powoduje jednak, że zainteresowanie tą tematyką nie maleje,
lecz dynamicznie rośnie. Ma to związek w szczególności z rolą, jaką odgrywają w ostatnich latach także niefinansowe nośniki kreacji wartości. Oprócz zagadnień czysto finansowych w procesie zarządzania wartością przedsiębiorstw dominującą rolę odgrywają takie zagadnienia jak koncepcja modelu biznesu, rosnąca rola kapitału intelektualnego w budowaniu wartości przedsiębiorstw czy kreowanie wartości poprzez innowacje. Zaprezentowana monografia jest kontynuacją wcześniej wydawanych publikacji
powstałych w wyniku organizacji cyklicznej konferencji organizowanej przez Wydział
Zarządzania Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej: Zarządzanie Wartością Przedsiębiorstw – Strategie – Finanse – Kompetencje. Niniejsza monografia stanowi zbiór poszczególnych rozdziałów odpowiadających tematyce kreacji wartości przedsiębiorstw. Autorami poszczególnych rozdziałów są reprezentanci różnych ośrodków akademickich
w Polsce. Celem monografii jest wskazanie kluczowych trendów i wyzwań, jakie stoją zarówno przed teoretykami, jak i praktykami nauk o zarządzaniu i finansów.
Rok wydania | 2014 |
---|---|
Liczba stron | 268 |
Kategoria | Zarządzanie, organizacja, strategie |
Wydawca | Wydawnictwo Naukowe Akademii WSB |
ISBN-13 | 978-83-62897-95-7 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Współczesne konflikty zbrojne
do koszyka
Współczesne opowieści żydowskie
do koszyka
Współczesne społeczeństwo polskie
do koszyka
Współczesne paradygmaty pedagogiki...
do koszyka
Współczesne trendy cyberzagrożeń...
do koszyka
Współczesne aspekty badawcze...
do koszyka