POLECAMY
Wydawca:
Format:
Książka, na płaszczyźnie teoretycznej i praktycznej, podejmuje problematykę zwiększania wartości usługi dla pasażera miejskiego transportu zbiorowego. Dla realizacji założonych w niej celów, autorki dokonały przeglądu pojęć związanych z wartością usługi, czynników, które ją determinują, nowej kultury mobilności i współczesnych wzorców ruchliwości komunikacyjnej. W książce zaproponowano również koncepcję zwiększania wartości usługi dla pasażera miejskiego transportu zbiorowego. Autorki przedstawiły przykłady działań związanych z wdrażaniem nowej kultury mobilności w miastach europejskich oraz efektów jakie niesie dla wartości usługi dla pasażera miejskiego transportu zbiorowego. Istotną częścią książki są wyniki przeprowadzonych badań pierwotnych wśród mieszkańców Szczecina i okolic, na których podstawie starano się określić czynniki mające wpływ na wartość. Publikacja zakończona jest wnioskami wskazującymi na możliwe kierunki rozwoju miejskiego transportu zbiorowego w myśl zwiększania wartości usługi.
Rok wydania | 2017 |
---|---|
Liczba stron | 211 |
Kategoria | Transport i logistyka |
Wydawca | BEL Studio |
ISBN-13 | 978-83-7798-349-2 |
Numer wydania | 1 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Miejski grunt
do koszyka
Protest miejski
do koszyka
Miejska polityka "zagraniczna"
do koszyka
Miejska wyspa ciepła w Warszawie -...
do koszyka