FILTROWANIE

KATEGORIE

FORMAT

pokaż >

WYDAWNICTWO

pokaż >

CENA

pokaż >

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

Znaleziono: 203 pozycji

Przeglądaj:

Sortuj według:
Wyświetl:

w abonamencie

W monografii przedstawiono analizę niedowartościowania pierwotnych ofert publicznych akcji na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. W pracy wyjaśniono podstawowe pojęcia związanie z pierwotnymi ofertami publicznymi, opisano proces... więcej >

w abonamencie

W pacy zaproponowano wykorzystanie badań zintegrowanych łączących więcej niż jedno podejście metodologiczne w poznaniu problematyki marketingu. Przedstawiono rozważania o poznaniu w marketingu na tle spostrzeżeń o poznaniu w naukach... więcej >

w abonamencie

Głównym celem monografii było opracowanie koncepcji zagregowanej oceny sprawności zarządzania jakością mającej zastosowanie w przedsiębiorstwach. W pracy omówione zostały historyczne źródła pojęć jakości i zarządzania jakością... więcej >

w abonamencie

W monografii wskazano główne regiony świata charakteryzujące się brakiem stabilności gospodarczej i politycznej oraz przeprowadzono klasyfikację państw członkowskich NATO ze względu na ponoszone wydatki na obronę. Omówione zostały... więcej >

w abonamencie

Przystąpienie krajów Europy Środkowo-Wschodniej do Unii Europejskiej, w tym także Polski, postawiło przed nimi wyzwanie budowy gospodarek zdolnych do konkurowania zarówno na jednolitym rynku europejskim, jak i w skali globalnej. Głównym... więcej >

w abonamencie

W monografii zaproponowano nowe charakterystyki rozkładu wielowymiarowego oparte na definicji potęgi wektora – kurtozę i współczynnik ekscesu oraz skalarny miernik zależności liniowej między wektorami losowymi o dowolnych wymiarach.... więcej >

w abonamencie

W monografii przedstawiono zagadnienia dotyczące opisu treści dokumentów tekstowych za pomocą modeli statystycznych. Modele te znajdują zastosowanie we wszystkich warstwach języka – od warstwy morfologicznej, przez warstwę frazeologiczną i... więcej >

w abonamencie

We współczesnych badaniach marketingowych istotne miejsce zajmują modele ze zmiennymi ukrytymi. Mają one zastosowanie w badaniach postępowania konsumenta, które dotyczą pomiaru i analizy nieobserwowalnych cech psychograficznych, takich jak... więcej >

w abonamencie

W publikacjach naukowych można obecnie dość często spotkać się ze stanowiskiem, że kryzysom finansowym ostatnich lat, a zwłaszcza ogólnoświatowemu kryzysowi finansowemu z początku XXI w., towarzyszyło ryzyko systemowe. Głównym celem... więcej >

w abonamencie

W pracy podjęto próbę formalnego ujęcia zależności pomiędzy aktywnością innowacyjną producentów a zjawiskiem konsumpcjonizmu, nierozerwalnie związanym ze sferą popytową, w stosownie zmodyfikowanym systemie dedukcyjnym Arrowa-Debreu.... więcej >

w abonamencie

Monografia jest zbiorem opracowań naświetlających różne aspekty funkcjonalności miasta na przykładzie Krakowa i Krakowskiego Obszaru Metropolitalnego. Zostały one ujęte w dwóch grupach tematycznych. W pierwszej części, poświęconej... więcej >

w abonamencie

W pracy przedstawiono wyniki teoretycznej i empirycznej analizy – przyczyn, przebiegu i skutków procesu regionalnej integracji gospodarczej na kontynencie afrykańskim – w kontekście ogólnej teorii międzynarodowej integracji gospodarczej.... więcej >

Znaleziono: 203 pozycji

Przeglądaj:

Sortuj według:
Wyświetl: