FILTROWANIE

KATEGORIE

FORMAT

pokaż >

WYDAWNICTWO

pokaż >

CENA

pokaż >

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Znaleziono: 640 pozycji

Przeglądaj:

Sortuj według:
Wyświetl:

w abonamencie

Monografia prezentuje aktualne zagadnienia z zakresu finansowania rozwoju regionalnego z funduszy europejskich, wpływu sektora nowoczesnych technologii na innowacyjność regionów, problemów innowacji w transporcie miejskim, wykorzystania... więcej >

8,60 zł10,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Problematyka podjęta w monografii dotyczy wartości dla klienta i jej innowacji oraz sieci biznesowych producentów dóbr zaawansowanych technologicznie, w których ta wartość jest definiowana, kształtowana, komunikowana i dostarczana, czyli... więcej >

20,64 zł24,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Celem monografii jest zaprezentowanie postrzegania problemu bogactwa i ubóstwa, a także jego rozwiązania przez przedstawicieli nieliberalnej myśli ekonomicznej i społecznej przełomu XIX i XX wieku, w tym: socjalizmu naukowego, katolickiej... więcej >

6,02 zł7,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Monografia – o charakterze interdyscyplinarnym – adresowana jest zarówno do ekonomistów i specjalistów ds. human resource management, jak i do językoznawców. Tych pierwszych zainteresować może z uwagi na ujęte w jej ramach teoretyczne... więcej >

11,18 zł13,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Dostrzegając występowanie pewnej luki między poglądami badaczy procesów tworzenia wartości a teorią marketingu, w niniejszej monografii podjęto próbę przedstawienia dorobku marketingu na tle szerszych rozważań poświęconych procesom... więcej >

4,30 zł5,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Monografia zawiera aktualne wyniki badań dotyczących wybranych globalnych wyzwań stojących przed światową gospodarką i poszczególnymi państwami. Poruszono w niej kwestie gospodarczego wymiaru międzynarodowego terroryzmu, problemów... więcej >

6,02 zł7,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Przedstawiona publikacja, będąca pokłosiem szóstej Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej „Biznes w kulturze – kultura w biznesie” zorganizowanej na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach przy współudziale Zespołu Pieśni i Tańca... więcej >

9,46 zł11,00 zł

do koszyka

w abonamencie

W monografii omówiono zagadnienia związane z modelowaniem cen oraz ryzyka na rynku metali nieżelaznych oraz szlachetnych. Przedstawiono pokrótce historię giełd towarowych na świecie, w tym giełd metali. Opisano strukturę badanego rynku ze... więcej >

35,26 zł41,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Niniejsza monografia obejmuje szeroką problematykę modelowania preferencji z uwzględnieniem pojawiającego się ryzyka. Poszczególne rozdziały pracy, będące efektem rozważań wielu Autorów, zarówno opisują zagadnienia metodologiczne, jak... więcej >

18,06 zł21,00 zł

do koszyka

w abonamencie

W monografii dokonano holistycznej analizy koncepcji gospodarki i społeczeństwa, w których informacja i wiedza stanowią podstawowe zasoby prorozwojowe. O szczególnych walorach naukowych opracowania decydują nowatorskie ujęcie przedmiotu i... więcej >

17,20 zł20,00 zł

do koszyka

w abonamencie

The entire publication is the outcome of the discussions which took place during International Conference on Enhancing Consumer Awareness host by University of Economics in Katowice. The entire publication is divided into four parts: first part... więcej >

36,12 zł42,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Monografia jest poświęcona ważnej determinancie rozwoju banków spółdzielczych w Polsce, jaką jest ich aktywność innowacyjna, pozwalająca sprostać konkurencji na rynku usług bankowych i jednocześnie ograniczająca ryzyko eliminacji... więcej >

13,76 zł16,00 zł

do koszyka

Znaleziono: 640 pozycji

Przeglądaj:

Sortuj według:
Wyświetl: