FILTROWANIE

KATEGORIE

FORMAT

pokaż >

WYDAWNICTWO

pokaż >

CENA

pokaż >

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Znaleziono: 640 pozycji

Przeglądaj:

Sortuj według:
Wyświetl:

w abonamencie

W świetle rosnącej niepewności warunków prowadzenia działalności gospodarczej rynki wyłaniające się stanowią doskonałe laboratorium badawcze w zakresie innowacji w strategiach i organizacji przedsiębiorstw. Rozdział pierwszy niniejszej... więcej >

12,90 zł15,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Niniejsza monografia stanowi odpowiedź na brak wiedzy w obszarze czynników CSR oraz systemowych zależności pomiędzy nimi. Prezentuje identyfikację czynników CSR w nurtach ekonomii neoklasycznej, ekonomii instytucjonalnej i ekonomii... więcej >

34,40 zł40,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Przedmiotem monografii jest realizacja misji mediów publicznych w Polsce w latach 2007-2017, której elementem są radiowe audycje spełniające szczególne powinności. Tytułowe audycje preferowane w pracy ujęto w szerokiej perspektywie:... więcej >

24,08 zł28,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Monografia obejmuje zagadnienia z pogranicza ekonomii, zarządzania i językoznawstwa. Adresowana jest zarówno do specjalistów ds. zarządzania kapitałem ludzkim, jak i do lingwistów. Problematyka percepcji językowych wytworów pracy w... więcej >

9,46 zł11,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Monografia jest poświęcona inteligencji strategicznej jako pewnemu zjawisku obecnemu w różnych nurtach zarządzania strategicznego, a od jakiegoś czasu także w sferze badań miejskich i regionalnych. Zawarte w niej rozważania skupiają się... więcej >

16,34 zł19,00 zł

do koszyka

w abonamencie

W monografii autorzy podejmują istotny, choć mało rozpoznany temat we współczesnej gospodarce i nauce, jakim jest zrównoważona konsumpcja w gospodarstwach domowych. Rozważania oscylują wokół czterech głównych obszarów: przestrzennego,... więcej >

21,50 zł25,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Celem niniejszej monografii jest zaprezentowanie modeli odpowiedzi na pozycje testowe (modeli IRT), które wykorzystywane są w badaniach testowych i kwestionariuszach. Publikacja ma charakter teoretyczno-empiryczny i przeznaczona jest dla... więcej >

13,76 zł16,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Celem niniejszej monografii jest identyfikacja różnych typów innowacji w ujęciu mikro- i makroekonomicznym, w organizacjach, na wybranych rynkach i obszarach życia społeczno-gospodarczego, z uwzględnieniem podstaw funkcjonowania... więcej >

9,46 zł11,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Celami monografii są przedstawienie charakterystyki i wskazanie zalet wybranych metod statystycznych, które ze względu na swą konstrukcję można określić jako nieklasyczne metody statystyczne – w niniejszym ujęciu będą to metody... więcej >

12,90 zł15,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Głównym celem pracy jest analiza koncepcji zorientowanych na procesy biznesowe oraz interakcje systemów wspomagania zarządzania wiedzą, a także przeprowadzenie badań empirycznych w obszarze ich zastosowania do minimalizowania luki relacji i... więcej >

15,48 zł18,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Intencją publikacji jest przekrojowe ujęcie tematyki miasta, gdzie perspektywa „miękka”, antroposocjologiczna, spotyka się z perspektywą „twardą” – urbanistyczną, ukazując szerokie spektrum spraw związanych z tożsamością miasta... więcej >

38,70 zł45,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Za cel monografii obrano przybliżenie uwarunkowań realizacji usług pracy za pośrednictwem cyfrowych platform technologicznych, ze szczególnym uwzględnieniem istoty i natury zjawisk, ich definicji i klasyfikacji, mechanizmów funkcjonowania,... więcej >

14,62 zł17,00 zł

do koszyka

Znaleziono: 640 pozycji

Przeglądaj:

Sortuj według:
Wyświetl: