Czego możesz się nauczyć od prawdziwej legendy Doliny Krzemowej i całego panteonu kultowych liderów? Że kluczem do sukcesu w skalowaniu biznesu nie jest talent, sieć znajomości czy doskonała strategia. Najważniejszy jest przedsiębiorczy... więcej >
do koszyka
Co w istocie kryje się pod nazwą metawersum?Jak wyjaśnia w niniejszej książce Matthew Ball – pionier, teoretyk i inwestor kapitału wysokiego ryzyka – metawersum ma postać trwałej i wzajemnie połączonej sieci trójwymiarowych... więcej >
do koszyka
Edukacja finansowa dla wszystkichTa książka jest o niezależności finansowej. Dla sprzedawczyni. Dla 16-latka, który chce sfinansować swoją edukację, bo jego rodzicom nie starcza na to pieniędzy. Dla 57-latki, która uświadamia sobie, że... więcej >
do koszyka
Ta książka to pierwszy krok dla wielu przyszłych przedsiębiorców!Przed założeniem firmy dręczą nas miliony wątpliwości, a potem, kiedy już prowadzimy własną działalność, mamy do podjęcia tysiące decyzji. Każdą z tych decyzji... więcej >
do koszyka
Nowe podejście do zarządzania, budowania zespołów i wytwarzania wartości przez firmy.Jednym z charakterystycznych elementów nowego świata, opartego na informacji, wiedzy i kapitale niematerialnym, jest nowy typ pracownika. Pracownicy wiedzy... więcej >
do koszyka
Marka osobista to obecnie ważny element budujący zaufanie, rozpoznawalność oraz reputację, który wspiera realizację celów biznesowych. I to niezależnie od tego, czy pracujesz na etacie, czy prowadzisz własną firmę. Według badań o jej... więcej >
do koszyka
Przeczytaj tę książkę, ponieważ znajdziesz w niej narzędzia, dzięki którym przebijesz się ze swoim biznesem! - Gary Vaynerchuk, przedsiębiorca, prelegent, autor bestsellera Przebij się!Ta książka to pierwszy krok dla wielu przyszłych... więcej >
do koszyka
Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych,... więcej >
do koszyka
Jeżeli chcesz wyróżnić się na rynku, potrzebujesz strategii doświadczeń.Dlaczego? Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, ale twoi klienci nie kupują od ciebie produktów czy usług – oni kupują doświadczenia. Co więcej, w... więcej >
do koszyka
Jesteśmy dobrymi ludźmi z dobrymi intencjami, podejmującymi decyzje na podstawie faktów… tak?Niestety, w grę wchodzi dużo więcej, niż sobie uświadamiamy. Nasze mózgi nieustannie filtrują, sortują i wykorzystują skróty, by poradzić... więcej >
do koszyka
Edukacja finansowa dla wszystkichTa książka jest o niezależności finansowej. Dla sprzedawczyni. Dla 16-latka, który chce sfinansować swoją edukację, bo jego rodzicom nie starcza na to pieniędzy. Dla 57-latki, która uświadamia sobie, że... więcej >
do koszyka
CODZIENNE PRAKTYKI SPRZYJAJĄCE REALIZACJI CELÓWLegendarny mówca i autor Zig Ziglar uświadamia nam, że nie sposób zrealizować celu, którego się nie ma. Każdy może być lepszy, każdy może mieć i robić więcej. ALE… „Nie da się tego... więcej >
do koszyka