FILTROWANIE

KATEGORIE

FORMAT

pokaż >

WYDAWNICTWO

pokaż >

CENA

pokaż >

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego

Znaleziono: 462 pozycji

Przeglądaj:

Sortuj według:
Wyświetl:

w abonamencie

Książka stanowi piąty tom z serii „Wokół słów i znaczeń”, przygotowany jako pokłosie konferencji z serii „W świecie słów i znaczeń”, która odbyła się w dniach 16–17 maja 2011 r. Konferencje te, poświęcone pamięci... więcej >

27,20 zł34,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Jest to najnowsza wersja podstawy wykładów i ćwiczeń dla studentów informatyki, prowadzonych przez autora na Uniwersytecie Gdańskim, Politechnice Gdańskiej i w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Elblągu.Treść obejmuje: podstawowe... więcej >

30,40 zł38,00 zł

do koszyka

Zbiór artykułów po Konferenji Katedr Finansów 2013 dotyczących zagadnień z dziedziny: bankowości, rynków finansowych, finansów publicznych, finansów przedsiębiosrtw i ubezpieczeń.... więcej >

w abonamencie

Książka ta jest pierwszą częścią większej całości poświęconej obecności roślin w świecie ludzi, tak w przestrzeni sakralnej, magicznej, duchowej, jak i dotyczącej lekarowania, często balansującego na pograniczu medycyny ludowej i... więcej >

31,20 zł39,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Przedmiotem analizy w niniejszej książce są mechanizmy perswazji słowotwórczej w tekstach reklamowych, przy czym teksty reklam traktowane są jako źródło przykładów zjawisk i faktów słowotwórczych o funkcji perswazyjnej, które można... więcej >

28,80 zł36,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Celem autorki jest zrozumienie i wyjaśnienie czynników, które podczas tworzenia innowacji produktu (kolekcji odzieżowej) mogą wspierać lub hamować zarządzanie wiedzą w organizacji przez zespół projektowy w uzyskiwaniu dojrzałości... więcej >

27,20 zł34,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Czasopismo skierowane przede wszystkim do profesjonalnych historyków i historyków... więcej >

43,20 zł54,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Książka jest zbiorem artykułów zainspirowanych dyskusją, która miała miejsce podczas konferencji i festiwalu Back 2, odbywających się w dniach 17-22 maja 2011 w Sopocie. Artykuły skupione są wokół współczesnej i modernistycznej... więcej >

19,20 zł24,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Niniejsza monografia poświęcona problematyce czynników i warunków determinujących rozwój wiedzy organizacyjnej przy tworzeniu innowacji produktu (kolekcji odzieży) istotnie wzbogaca teoretyczno-metodyczne i empiryczne aspekty zarządzania, w... więcej >

27,20 zł34,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Praca ma niewątpliwie charakter nowatorski. Jest bardzo dobrze udokumentowana. Autor monografii wykazał się bardzo dobrą znajomością problematyki żydowskiej w tym okresie nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Poruszając tak drażliwe... więcej >

40,00 zł50,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Celem prezentowanej książki jest zatem wskazanie znaczenia reaktywnych i proaktywnych zachowań rynkowych przedsiębiorstw dla możliwości realizacji ich celów wraz z podaniem podstawowych perspektyw analizy określonych zachowań.Poprzez... więcej >

17,60 zł22,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Jest to praca na niebagatelny temat, o który nieraz potrącali autorzy publikacji o Mickiewiczu i historycy polskiej literatury romantycznej, ale nie czynili go dotychczas przedmiotem rozważań systematycznych i nie poświęcili mu osobnych... więcej >

33,60 zł42,00 zł

do koszyka

Znaleziono: 462 pozycji

Przeglądaj:

Sortuj według:
Wyświetl: