POLECAMY
-15%
Wydawca:
Format:
W polskiej praktyce gospodarczej obserwuje się dynamiczny rozwój rozmaitych więzi (relacji) między podmiotami rynku. W obliczu rosnącej zmienności otoczenia kształtowanie więzi między podmiotami nabiera nowej jakości. Relacje te są znane jedynie a priori, gdyż nie były dotąd rozpoznane. Skłoniło to nas do podjęcia badań, które stworzyłyby empiryczną bazę dla weryfikacji hipotez odnoszących się do charakteru i możliwości kształtowania relacji między różnymi podmiotami rynku.
Celem niniejszego opracowania była identyfikacja, ocena i dokonanie typologii relacji zachodzących między podmiotami na wybranych rynkach w Polsce w kontekście ich zmiennych uwarunkowań. Badaniami objęto rynki: dóbr szybkozbywalnych, wybranych dóbr trwałych, usług medycznych oraz usług bankowych. Wyniki badań powinny szczególnie zainteresować menedżerów przedsiębiorstw produkcyjnych, handlowych oraz usługowych, które już budują lub dopiero zamierzają kształtować, świadomie w przyszłości, relacje z różnymi podmiotami ze swojego otoczenia. Wnioski z badań mogą też zainspirować ich do dalszych poszukiwań w sferze możliwości kształtowania i utrwalania korzystnych relacji z różnymi podmiotami.
Rok wydania | 2009 |
---|---|
Liczba stron | 400 |
Kategoria | Zarządzanie, organizacja, strategie |
Wydawca | Placet |
ISBN-13 | 978-83-7488-049-7 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Relacje inwestorskie. Ewolucja,...
do koszyka
Relacje damsko-męskie w kapłaństwie
do koszyka
Relacje i stosunki międzynarodowe w...
do koszyka
Relacje interpersonalne dorosłych...
do koszyka
Relacje interpersonalne uczniów z...
do koszyka
Relacje jakby trochę prawdziwe
do koszyka
Relacje media konteksty
do koszyka