INNE EBOOKI AUTORA
Autor:
Wydawca:
Format:
ibuk
Konkluzją wynikająca z omówionych przez Autora lekcji teatralnych jest zachęta do zmodyfikowania dyskursu edukacyjnego, uruchamianego w procesie uczenia i poznawania teatru. Książka, promując postawy twórcze, proponuje otwarcie sceny szkolnej na uczniowskie narracje. Przygotowuje nauczyciela do tworzenia przedstawień z pomocą zbiorowej refleksji, uruchamianej z uczniami na scenie. W aneksie zostały zaprezentowane scenariusze napisane z dziećmi i młodzieżą podczas powstawania spektakli w szkole podstawowej oraz w liceum.
Rok wydania | 2009 |
---|---|
Liczba stron | 100 |
Kategoria | Edukacja |
Wydawca | Uniwersytet Pedagogiczny Kraków |
ISBN-13 | 978-83-7271-556-2 |
Numer wydania | 1 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
INNE EBOOKI AUTORA
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Szkolny słownik gatunków literackich
do koszyka
Szkolny słownik ortograficzny
do koszyka
Szkolny start dziecka
do koszyka
Szkolny stres
do koszyka
Polski system szkolny po roku 1989
do koszyka
Prace plastyczne na cały rok szkolny
do koszyka
Symbole narodowe - symbole szkolne -...
do koszyka
Spis treści
Wstęp | 5 |
Rozdział I | 10 |
Wychowawcze i poznawcze funkcje szkolnego teatru | 10 |
Rozdział II | 22 |
Nowoczesne zadania szkolnego teatru | 22 |
Rozdział III | 36 |
Próby, próby, próby – podstawowa forma szkolnych działań teatralnych | 36 |
Rozdział IV | 49 |
Szkolny teatrzyk – „mały szpital popsutej rzeczywistości” | 49 |
Rozdział V | 57 |
Analiza sprawności osiąganych w ramach procesu twórczego | 57 |
Rozdział VI | 62 |
Teatr w liceum – spektakl jako „gra o siebie” | 62 |
Zakończenie | 79 |
Aneks | 82 |