POLECAMY
-24%
Redakcja:
Wydawca:
Format:
Niniejsza książka odnosi się do wielu różnych zagadnień zogniskowanych w obszarze zakreślonym przez koniunkcję: komunikacja i edukacja. Mowa w niej zarówno o zasadach komunikacji interpersonalnej w kontekstach edukacyjnych czy nabywaniu kompetencji komunikacyjnej przez najmłodszych i nastolatków, zaburzeniach, a także patologiach w tym zakresie, jak i kwestiach transferu wiedzy, komunikacji międzypokoleniowej oraz przekazów artystycznych (literackich i symbolicznych).
Rok wydania | 2019 |
---|---|
Liczba stron | 198 |
Kategoria | Edukacja |
Wydawca | Uniwersytet Jana Kochanowskiego |
ISBN-13 | 978-83-7133-786-4 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Komunikacja a rozwój społeczności...
do koszyka
Komunikacja bez granic: Odporność na...
do koszyka
Komunikacja elektroniczna
do koszyka
Spis treści
Spis treści | |
Wstęp, s. | 9 |
Natalia Ruman – O komunikacji w realnej i wirtualnej przestrzeni – wybrane aspekty, s. | 17 |
Mirosław Babiarz, Paweł Garbuzik – Rola i znaczenie komunikacji w przestrzeni edukacyjnej, s. | 31 |
Małgorzata Kwaśniewska – Pismo jako element komunikacyjny, s. | 43 |
Małgorzata Kwaśniewska – Rola edukacji przedszkolnej w rozwijaniu kompetencji komunikacyjnej dzieci, s. | 55 |
Aneta Ratajek, Aleksandra Aszkiełowicz – Mały uczeń z dysleksją rozwojową w przestrzeniach komunikacyjnych, s. | 69 |
Matylda Pachowicz – „Ślepota uczuć” – odłamek lustra tkwiący w oku i w sercu, s. | 85 |
Agnieszka Miernik – Elementy agresji w komunikacji elektronicznej dzieci. Komunikat z rekonesansu badawczego w środowisku wiejskim, s. | 97 |
Piotr Raczyński – Patologie komunikacji internetowej, s. | 107 |
Izabela Jaros – Transfer wiedzy w cyfrowym środowisku współczesnej szkoły, s. | 121 |
Anna Kwaśniewska – Interakcje komunikacyjne i transfer wiedzy na Uniwersytecie Dziecięcym Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach w opinii asystentów wykładowców, s. | 137 |
Agnieszka Miernik – Symbol jako komunikat w aspekcie antropologii literackiej Northropa Frye’a i psychologii głębi Carla Gustava Junga, s. | 147 |
Marek Kątny – Wartości edukacyjne utworów baśniowych Stanisława Rogali, s. | 161 |
Anna Wileczek – Językowo-kulturowe aspekty międzypokoleniowej (nie)komunikacji, s. | 177 |
Literatura przedmiotowa (wybór), s. | 193 |
Indeks haseł, s. | 201 |
Indeks nazwisk, s. | 205 |