POLECAMY
Autor:
Wydawca:
Format:
Zasadniczym celem rozprawy jest zaproponowanie modelu akcji bibliotecznych w kontekście promocji oferty kulturalnej dla dzieci i młodzieży. Termin model został w pracy zawężony do aktywności i promocji biblioteki, i nie odnosi się do pozostałych aspektów jej funkcjonowania. W programie badawczym wzięto pod uwagę osiem następujących typów źródeł: odpowiedzi uzyskane w trakcie ogólnopolskiej i zagranicznej ankiety, w tym podczas podróży badawczych, wypowiedzi bibliotekarzy i czytelników zebrane z użyciem scenariusza, materiały promocyjne zebrane w bibliotekach i podczas targów książki, strony internetowe bibliotek publicznych, dokumentację biblioteczno-statystyczną, publikacje z wydawnictw zwartych i czasopism fachowych, raporty o stanie czytelnictwa i bibliotek oraz statystyki.
ADRESACI: badacze, bibliotekarze, studenci, każdy zainteresowany działalnością kulturalną bibliotek w Polsce i na świecie oraz promocją literatury i czytelnictwa.
Liczba stron | 404 |
---|---|
Kategoria | Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna |
Wydawca | Uniwersytet Śląski |
ISBN-13 | 978-83-226-3608-4 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Model biznesu sieci przedsiębiorstw
do koszyka
Model cyklu życia organizacji w...
do koszyka
Model egzekucji administracyjnej...
do koszyka
Model mediacji na rynku finansowym....
do koszyka
Model nadzoru rynku w systemach oceny...
do koszyka
Model oceny akademickich repozytoriów...
do koszyka