INNE EBOOKI AUTORA
Praca zbiorowa
Format:
ibuk
We współczesnej gospodarce obserwuje się coraz większą presję na zmiany, wynikającą z dynamicznie ewoluujących trendów i preferencji konsumentów. Przedsiębiorstwa dostrzegają, że koniecznym warunkiem rozwoju staje się wprowadzanie innowacji. W odpowiedzi na zmieniającą się sytuację poszukują nowych źródeł pozyskiwania innowacji, zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz organizacji. Intraprzedsiębiorczość odnosi się do procesu, który zachodzi wewnątrz istniejącej firmy, niezależnie od jej wielkości, i prowadzi nie tylko do nowych przedsięwzięć biznesowych, ale także do innych innowacyjnych rozwiązań. Głównym celem artykułu jest ocena realizowanych przez przedsiębiorstwa działań wspierających intraprzedsiębiorczość jako źródło innowacyjnych pomysłów. W pierwszej części przeprowadzono kwerendę literatury przedmiotu, pozostającą w bezpośredniej relacji z podjętym tematem. Następnie zrealizowano cel główny na podstawie badania przeprowadzonego na próbie 125 przedsiębiorstw funkcjonujących w sektorze FMCG na polskim rynku. Dobór próby był celowy.
Rok wydania | 2017 |
---|---|
Liczba stron | 38 |
Kategoria | Publikacje darmowe |
Wydawca | Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu |
Numer wydania | 1 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
INNE EBOOKI AUTORA
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Spis treści
Katarzyna Liczmańska-Kopcewicz: Intraprzedsiębiorczość jako źródło innowacyjności przedsiębiorstw w sektorze FMCG | 1 |
Paweł Mielcarek: Model dojrzałości procesowej organizacji | 8 |
Marian Oliński, Piotr Szamrowski: Zastosowanie koncepcji stewardship w fundrasingu on-line | 13 |
Paula Pypłacz: Innowacje organizacyjne w małych i średnich przedsiębiorstwach | 21 |
Agnieszka Sokołowska-Durkalec, Edyta Tabaszewska-Zajbert: Perspektywy rozwoju koncepcji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa | 27 |
Katarzyna Szymańska: Uwarunkowania rozwoju sektorów kreatywnych | 33 |