Management Forum, nr 4 vol. 5

Management Forum, nr 4 vol. 5

1 opinia

Praca zbiorowa

Format:

ibuk

We współczesnej gospodarce obserwuje się coraz większą presję na zmiany, wynikającą z dynamicznie ewoluujących trendów i preferencji konsumentów. Przedsiębiorstwa dostrzegają, że koniecznym warunkiem rozwoju staje się wprowadzanie innowacji. W odpowiedzi na zmieniającą się sytuację poszukują nowych źródeł pozyskiwania innowacji, zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz organizacji. Intraprzedsiębiorczość odnosi się do procesu, który zachodzi wewnątrz istniejącej firmy, niezależnie od jej wielkości, i prowadzi nie tylko do nowych przedsięwzięć biznesowych, ale także do innych innowacyjnych rozwiązań. Głównym celem artykułu jest ocena realizowanych przez przedsiębiorstwa działań wspierających intraprzedsiębiorczość jako źródło innowacyjnych pomysłów. W pierwszej części przeprowadzono kwerendę literatury przedmiotu, pozostającą w bezpośredniej relacji z podjętym tematem. Następnie zrealizowano cel główny na podstawie badania przeprowadzonego na próbie 125 przedsiębiorstw funkcjonujących w sektorze FMCG na polskim rynku. Dobór próby był celowy.


Rok wydania2017
Liczba stron38
KategoriaPublikacje darmowe
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

INNE EBOOKI AUTORA

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Katarzyna Liczmańska-Kopcewicz: Intraprzedsiębiorczość jako źródło innowacyjności przedsiębiorstw w sektorze FMCG    1
  Paweł Mielcarek: Model dojrzałości procesowej organizacji     8
  Marian Oliński, Piotr Szamrowski: Zastosowanie koncepcji stewardship w fundrasingu on-line    13
  Paula Pypłacz: Innowacje organizacyjne w małych i średnich przedsiębiorstwach    21
  Agnieszka Sokołowska-Durkalec, Edyta Tabaszewska-Zajbert: Perspektywy rozwoju koncepcji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa    27
  Katarzyna Szymańska: Uwarunkowania rozwoju sektorów kreatywnych    33
RozwińZwiń