POLECAMY
Autor:
Wydawca:
Format:
epub, mobi
Z grafiką wektorową nie wiążą się wyłącznie proste rysunki złożone z figur geometrycznych, ale też całkiem zaawansowane projekty, nierzadko trójwymiarowe.
Wektory, czyli jeszcze więcej Corela. Grafika komputerowa dla dzieci to propozycja dla osób, które posiadają już podstawową wiedzę z zakresu obsługi Corela.
Dzięki tej książce zobaczysz, na czym polega działanie menedżera obiektów, zmiana ich kolejności, a także blokowanie i ukrywanie. Dowiesz się, jak dzielić obiekty na mniejsze części lub usuwać ich fragmenty. Pokażemy Ci również, na czym polega kadrowanie i jakie są jego rodzaje.
Znajomość narzędzi to ważna rzecz, ale jeszcze istotniejsza jest umiejętność zastosowania ich w większym projekcie. Pokażemy Ci krok po kroku, jak taki projekt powinien wyglądać oraz jakie elementy musi zawierać. Dowiesz się, w jaki sposób tworzyć obiekty trójwymiarowe. Poznasz dostępne metody i nauczysz się nich korzystać projektując ciekawe logo.Corel umożliwia dostosowanie wypełnień i pędzli do własnych potrzeb. Jeśli więc nie znajdziesz takiego pędzla, jaki akurat jest Ci potrzebny lub wypełnienia, które w stu procentach spełni Twoje oczekiwania, utwórz własne.
Spróbujemy też zainspirować Cię do wykonania dość zaawansowanych projektów, w których użyjemy nie tylko prostych, wypełnionych jednolicie kształtów, lecz także skorzystamy z takich efektów jak obwiednia, zniekształcenie, przezroczystość, metamorfoza czy perspektywa.
Wszystkie przykłady zostały zilustrowane, abyś na każdym etapie mógł porównać swoją pracę z omawianym ćwiczeniem. Pamiętaj, że wskazujemy Ci tylko dostępne środki, a sposoby, z jakich korzystamy nie są jedynie słuszne. Mają wytyczyć Ci drogę, pokazać możliwości programu, a w przyszłości może zechcesz używać ich zupełnie inaczej.
A teraz do dzieła. Już dziś rusz szare komórki i stwórz coś fajnego!
Rok wydania | 2018 |
---|---|
Liczba stron | 216 |
Kategoria | Grafika |
Wydawca | Wydawnictwo Naukowe PWN |
ISBN-13 | 978-83-01-20010-7 |
Numer wydania | 1 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Wektory wyobraźni
do koszyka
Piksele, wektory i inne stwory
do koszyka
Interakcja zmiany kierunku wektora...
do koszyka
Najważniejsze lata czyli jak rozumieć...
do koszyka
Spis treści
1. MENEDŻER OBIEKTÓW | 7 |
2. TNIJ, USUWAJ, WYMAZUJ | 31 |
2.1. Nóż | 31 |
2.2. Usuwanie segmentów wirtualnych | 37 |
2.3. Gumka | 40 |
3. KADRUJ | 43 |
3.1. Kadrowanie | 43 |
3.2. Szybkie kadrowanie | 47 |
4. ZRÓB ZAPROSZENIE | 57 |
4.1. Rozmiar | 58 |
4.2. Motyw | 60 |
4.3. Okładka | 64 |
4.4. Środek | 69 |
4.5. Tekst | 71 |
5. POLEĆ SOBIE W KULKI | 74 |
6. TRZY WYMIARY | 83 |
6.1. Rodzaj głębi | 83 |
6.2. Kolor głębi | 92 |
6.3. Wypełnienie dwukolorowe | 98 |
7. PĘDZEL UŻYTKOWNIKA | 102 |
8. WZOREK UŻYTKOWNIKA | 109 |
9. GŁĘBIA I FAKTURA | 120 |
10. RYSUJ I KSZTAŁTUJ | 126 |
10.1. Zwierzak | 126 |
10.2. Otoczenie | 133 |
10.3. Akcesoria | 138 |
11. BĄDŹ KREATYWNY | 144 |
12. GRAFFITI | 151 |
13. WYKAŻ SIĘ | 158 |
14. BŁYŚNIJ PRZED RODZICAMI | 172 |
14.1. Rozmiar i spady | 172 |
14.1.1. Wzorce | 173 |
14.1.2. Ustawienia odręczne | 176 |
14.2. Projekt | 178 |
14.3. Eksport | 182 |
15. WODA I SZKŁO | 188 |
15.1. Woda | 188 |
15.2. Szkło | 194 |
15.3. Połącz wszystko | 196 |
16. AKWARELE 201 | |
16.1. Środki artystyczne i przezroczystość | 201 |
16.2. Metamorfoza | 207 |
SKOROWIDZ | 213 |