POLECAMY
-15%
Autor:
Wydawca:
Format:
Przedmiotem rozważań w prezentowanej publikacji jest identyfikacja i ocena postaw etnocentrycznych konsumentów z pięciu państw Euroregionu Karpackiego (Polski, Słowacji, Węgier, Ukrainy i Rumunii) z uwzględnieniem różnic narodowościowych.
Zaprezentowane w książce wyniki analiz wnoszą znaczący wkład w rozwój teorii zachowań konsumenta, w szczególności w zakresie uwarunkowań procesów decyzyjnych nabywców produktów konsumpcyjnych. W analizie czynników wpływających na decyzje zakupowe nie przywiązywano do tej pory szczególnej wagi do postaw etnocentrycznych. Są to pierwsze w Polsce badania dotyczące ww. tematyki prowadzone na tak szeroką skalę.
Rok wydania | 2015 |
---|---|
Liczba stron | 241 |
Kategoria | Edukacja |
Wydawca | Difin |
ISBN-13 | 978-83-7930-711-1 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Patriotyzm, etnocentryzm, nacjonalizm
do koszyka
Kredyt konsumencki. Komentarz
do koszyka
Upadłość konsumencka oraz układ...
do koszyka
BEZPIECZEŃSTWO KONSUMENTÓW. Ochrona i...
do koszyka
Informacja przedkontraktowa w umowach...
do koszyka
Spis treści
1. Etnocentryzm i jego przejawy jako współczesny problem badawczy zachowań rynkowych konsumentów | |