POLECAMY
Redakcja:
Wydawca:
Format:
W tomie zamieszczono kilkanaście artykułów z zakresu edukacji literackiej i kulturowej oraz językowej, a ponadto – 7 recenzji najnowszych prac o profilu dydaktycznym. Autorzy podejmują istotne kwestie dydaktyczne, przedstawiają wzorcowe analizy tekstów literackich (w tym najnowszych tomików poetyckich mniej znanych a godnych uwagi twórców); proponują nowe sposoby interpretowania postaw bohaterów literatury dziecięcej. Dydaktycy języka dzielą się wynikami badań empirycznych (m.in. nad światem wartości młodzieży, komunikatywnością podręczników szkolnych); przedstawiają pożyteczne w praktyce ćwiczenia artykulacyjne, omawiają polonistyczne trudności uczniów z zespołem Aspergera i sygnalizują sposób pracy polonisty z takimi uczniami. Tom będzie przydatny zarówno dydaktykom, jak i nauczycielom oraz studentom przygotowującym się do zawodu nauczycielskiego.
Rok wydania | 2014 |
---|---|
Liczba stron | 226 |
Kategoria | Edukacja |
Wydawca | Uniwersytet Śląski |
Numer wydania | 1 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje