INNE EBOOKI AUTORA
Z recenzji dr. hab. Macieja Tanasia, prof. APS:
... w czasie gwałtownych zmian cywilizacyjnych i kulturowych wynikających z rozwoju i upowszechniania najnowszych mediów cyfrowych, za niezwykle cenną inicjatywę wydawniczą uznać należy „E-learning dla dorosłych” pióra Jakuba J. Czarkowskiego. Bez wątpienia praca ta należy do najlepszych podręczników kształcenia zdalnego realizowanego z wykorzystaniem komputerów i sieci. Społeczna aktualność problematyki, poziom merytoryczny książki, jej zgodność z paradygmatem współczesnej dydaktyki oraz znaczna liczba adresatów wskazują na zasadność publikacji drukiem ocenianej książki.
Rok wydania | 2012 |
---|---|
Liczba stron | 243 |
Kategoria | Edukacja |
Wydawca | Difin |
ISBN-13 | 978-83-7930-134-8 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
INNE EBOOKI AUTORA
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Dla ciebie księżyc
do koszyka
Dla ciebie księżyc
do koszyka
Dla ciebie nawet
do koszyka
Dla ciebie nawet
do koszyka
Dla Ciebie nie istnieje
do koszyka
Dla Ciebie wszystko
do koszyka
Dla czystej przyjemności
do koszyka
Dla dawnej miłości „J”
do koszyka
Dla duszy - gram
do koszyka
Spis treści
Wstęp | |
<div>Rozdział 1. Człowiek dorosły w sytuacji ustawicznego uczenia się | |
<div>1.1. Całożyciowe uczenie się jako wyzwanie współczesnego świata | |
<div>1.2. Człowiek dorosły w sytuacji uczenia się – czynniki indywidualne w uczeniu się dorosłych | |
<div>1.3. Internet w edukacji dorosłych | |
<div>1.4. Progi, bariery i ich przezwyciężanie Blok aktywizujący | |
<div>Pytania i zadania | |
<div>Proponowane lektury | |
<div>Rozdział 2. E-learning jako sposób edukacji dorosłych | |
<div>2.1. Czym jest e-learning | |
<div>2.2. Z historii nauczania i uczenia się na odległość | |
<div>2.3. E-learning a rozwój kapitału ludzkiego w firmie i organizacji – analiza potrzeb | |
<div>2.4. Jak wybrać kurs on-line? | |
<div>Blok aktywizujący | |
<div>Pytania i zadania | |
<div>Proponowane lektury | |
<div>Rozdział 3. Proces tworzenia e-learningu | |
<div>3.1. Model kształcenia w e-learningu | |
<div>3.2. Systemy e-learningowe – charakterystyka wybranych platform | |
<div>3.3. Etapy tworzenia e-learningu | |
<div>3.4. Oprogramowanie wspomagające proces tworzenia e-learningu | |
<div>3.5. Planowanie kosztów w e-learningu | |
<div>Blok aktywizujący | |
<div>Pytania i zadania | |
<div>Propozycje lektury | |
<div>Rozdział 4. Projektowanie i tworzenie szkolenia metodą e-learningu | |
<div>4.1. Projekt i scenariusz poszczególnych jednostek dydaktycznych (sesji, bloków itp.) | |
<div>4.2. Elementy e-learningu | |
<div>4.3. Webcasting, czyli coś prawie z przyszłości | |
<div>4.4. Metody wspierania e-learningu | |
<div>4.5. Prawo a e-learning | |
<div>4.6. Otwarte zasoby edukacyjne | |
<div>Blok aktywizujący | |
<div>Pytania i zadania | |
<div>Proponowane lektury | |
<div>Rozdział 5. Wdrożenie i prowadzenie kursu on-line | |
<div>5.1. Nauczyciel w e-learningu | |
<div>5.2. Prowadzenie kursów on-line dla dorosłych | |
<div>5.3. E-learning dla seniorów | |
<div>5.4. Uwagi o witrynach e-learningowych | |
<div>5.5. Etyczne aspekty e-learningu | |
<div>5.6. Netykieta | |
<div>Blok aktywizujący | |
<div>Pytania i zadania | |
<div>Proponowane lektury | |
<div>Rozdział 6. Ocena, ewaluacja, badania w e-learningu | |
<div>6.1. Funkcje oceny w kształceniu dorosłych | |
<div>6.2. Narzędzia kontroli wiedzy i oceny w e-learningu | |
<div>6.3. Ewaluacja – jej rodzaje i rola w e-learningu | |
<div>6.4. Jakość i standard w e-learningu | |
<div>6.5. Pedagogiczne i andragogiczne badania e-learningu | |
<div>Blok aktywizujący | |
<div>Pytania i zadania | |
<div>Polecane lektury | |
<div>Rozdział 7. W kierunku kształcenia komplementarnego | |
<div>7.1. Istota kształcenia komplementarnego | |
<div>7.2. Zasady kształcenia komplementarnego | |
<div>7.3. Nauczyciel i uczeń w koncepcji kształcenia komplementarnego | |
<div>Blok aktywizujący | |
<div>Pytania i zadania | |
<div>Polecane lektury | |
<div>Zakończenie – zachęta do e-learningu | |