Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa

Studia przypadków

22 ocen

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

11,87  17,45

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 17,45 zł (-32%)

Najniższa cena z 30 dni: 10,47 zł  


11,87

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Studium przypadku (case study) to jedna z metod badań jakościowych, bardzo pomocna przy rozwiązywaniu problemów z zakresu zarządzania. To szczegółowy opis zazwyczaj rzeczywistego zjawiska gospodarczego, w celu sformułowania wniosków dotyczących jego przyczyn i rezultatów. Stosuje się ją jako metodę edukacji menedżerskiej, szczególnie w odniesieniu do nauczania marketingu, ponieważ pozwala skonfrontować wiedzę studentów z praktyką funkcjonowania przedsiębiorstw oraz kształtuje umiejętności analityczne i decyzyjne.
Zaprezentowane w publikacji teksty studiów przypadków dotyczą problemów marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem. Każdorazowo zostały one poprzedzone teoretycznymi rozważaniami odnoszącymi się do kwestii omawianych w case study’s.
Praca jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także dla menedżerów przedsiębiorstw i organizacji z różnych sektorów.


Rok wydania2016
Liczba stron266
KategoriaMarketing, reklama
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN-13978-83-8088-079-5
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp    7
  Wojciech Grzegorczyk, Formułowanie strategii marketingowej przedsiębiorstwa    11
  Krystyna Iwińska-Knop, Kamila Szymańska, Innowacyjność małej firmy jako determinanta jej sukcesu rynkowego    39
  Bogdan Gregor, Beata Gotwald-Feja, Outsourcing wobec wyzwań e-marketingu – kiedy jest szansą, a kiedy zagrożeniem?    65
  Krystyna Iwińska-Knop, Hanna Krystyańczuk, Marketing w działalności podmiotów na rynku usług gastronomicznych    79
  Magda Kalińska-Kula, Badanie postaw konsumenckich. Podejście wieloaspektowe    107
  Wioletta Krawiec, Kamila Szymańska, Niekonwencjonalny sposób zaangażowania klienta instytucji kulturalnych na przykładzie Teatru Lalek Arlekin w Łodzi    123
  Wioletta Krawiec, Anna Sibińska, Strategia obsługi pacjenta na przykładzie niepublicznego zakładu opieki zdrowotnej    149
  Anna Tarabasz, Internet of Things i werealble technology – błękitny ocean czy realne zagrożenie?    175
  Kinga Stopczyńska, Wykorzystanie blogów modowych w budowaniu wizerunku marek na rynku fashion    203
  Elżbieta Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Doskonalenie umiejętności negocjacyjnych w zakresie wyznaczania „BATNA”    225
  Dariusz M. Trzmielak, Wioletta Krawiec, Promocja wynalazku w technologicznym cyklu życia – na przykładzie aktywnego lusterka dla motocyklistów    247
RozwińZwiń