FILTROWANIE

KATEGORIE

FORMAT

pokaż >

WYDAWNICTWO

pokaż >

CENA

pokaż >

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

Znaleziono: 203 pozycji

Przeglądaj:

Sortuj według:
Wyświetl:

w abonamencie

Zeszyt zawiera 9 artykułów naukowych, których autorami są pracownicy naukowi i słuchacze studiów doktoranckich Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Tematem przewodnim prac są metody analizy danych zarówno w ujęciu teoretycznym, jak i... więcej >

w abonamencie

Na monografię składają się zaktualizowane i uzupełnione prace autorstwa prof. Kazimierza Urbana poświęcone Kościołowi prawosławnemu w Polsce, Kościołowi ewangelicko-augsburskiemu, świadkom Jehowy i Związkowi Religijnemu Wyznania... więcej >

w abonamencie

Tematyka zeszytu naukowego obejmuje szeroko rozumiany obszar nauk o zarządzaniu ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień zarządzania procesowego, zarządzania strategicznego, komunikacji oraz zarządzania zasobami... więcej >

w abonamencie

Praca stanowi studium teoretyczno-empiryczne czynników determinujących poziom sprawności zawodowej człowieka w organizacji, ze szczególnym uwzględnieniem prospołecznego wymiaru funkcjonowania organizacji. Biorąc pod uwagę zwrot, jaki... więcej >

w abonamencie

W monografii autor stara się odpowiedzieć na pytania, jakie należy podjąć działania, aby umiejętnie zarządzać talentami w przedsiębiorstwie, oraz jak powinien być zbudowany system zarządzania utalentowanymi pracownikami, aby przynosił... więcej >

w abonamencie

W monografii ukazano istotę społecznych aspektów w opakowalnictwie z uwzględnieniem krajowych uwarunkowań rozwoju branży opakowań na tle światowych trendów rozwoju tej sfery gospodarki. Przyjęto założenie, że punktem wyjścia rozważań... więcej >

w abonamencie

Monografia poświęcona jest ukraińskim sferom gospodarczym, jakie ukształtowały się w drugiej połowie XIX wieku w Galicji w wyniku przemian po wprowadzeniu jej autonomii w 1867 roku, a także zmian w zakresie prawodawstwa gospodarczego, oraz... więcej >

w abonamencie

Pomiar i analiza wartości dla klienta należą w obecnych nurtach marketingu i badań marketingowych do podstawowych obszarów badawczych. W opracowaniu omówiono zagadnienia teorii wartości i kwestie konceptualizacji kategorii wartości dla... więcej >

w abonamencie

Praca stanowi próbę systematycznego i krytycznego spojrzenia na dorobek indyjskiego filozofa-ekonomisty Amartyi Kumar Sena dotyczący koncepcji sprawiedliwości dystrybutywnej. Zawiera zarówno analizy negatywnej części jego koncepcji... więcej >

w abonamencie

Problemem naukowo-badawczym, który podjęto w pracy, było poszukiwanie efektywnych narzędzi metodycznych procesu planowania negocjacji w przedsiębiorstwie z uwzględnieniem typowych dziedzin jego działania. Przedmiot badań stanowiły... więcej >

w abonamencie

W pracy podjęto próbę odpowiedzi na pytanie, jakie znaczenie miała instytucja budżetu ogólnego Unii Europejskiej w procesie integracji społecznej i gospodarczej UE oraz jakie wynikają wnioski na przyszłość dla rozszerzonej Unii, w tym dla... więcej >

w abonamencie

Teksty publikowane w zeszycie naukowym obejmują następujące zagadnienia badawcze: - ekonomiczne społeczeństwo obywatelskie w Polsce, stosunki gospodarcze i polityczne między Unią Europejską a Mołdawią, badania zachowań zdrowotnych... więcej >

Znaleziono: 203 pozycji

Przeglądaj:

Sortuj według:
Wyświetl: