FILTROWANIE

KATEGORIE

FORMAT

pokaż >

WYDAWNICTWO

pokaż >

CENA

pokaż >

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

Znaleziono: 203 pozycji

Przeglądaj:

Sortuj według:
Wyświetl:

w abonamencie

W pracy poddano szczegółowej analizie polski system zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami. Przedstawiono zagadnienia dotyczące sytuacji osób z niepełnosprawnościami na rynku pracy z uwzględnieniem kwestii wychodzących poza wąsko... więcej >

Podręcznik przeznaczony jest głównie dla studentów kierunku towaroznawstwa, może być również użyteczny dla studentów innych kierunków studiów oraz dla słuchaczy studiów podyplomowych, zainteresowanych pogłębieniem swojej wiedzy w... więcej >

W książce zaprezentowano prace z zakresu czterech powiązanych ze sobą obszarów badawczych: badań ekonomicznych i ekonometrycznych procesów makroekonomicznych, metod ekonometrii przestrzennej oraz analiz regionalnych, demograficznych podstaw... więcej >

W pracy przedstawiono rozważania na temat rozwoju teorii i praktycznych zastosowań modelowania i prognozowania zjawisk oraz procesów społeczno-gospodarczych. W opracowaniu omówiono m.in. przyczyny kryzysów gospodarczych, zaprezentowano... więcej >

w abonamencie

W monografii przedstawiono zagadnienie międzynarodowego handlu dziełami sztuki jako swoistymi przedmiotami podlegającymi wymianie handlowej między krajami. Wykorzystano dwa podejścia metodologiczne: grawitacyjne i sieciowe. Omówiono... więcej >

w abonamencie

W monografii przedstawiono metodyczne aspekty oceny oraz wyniki badań dotyczące efektywności organizacyjnej podmiotów sektora publicznego. Zaprezentowano koncepcje, ewolucję oraz metodologię efektywności organizacyjnej w teorii organizacji i... więcej >

w abonamencie

W pracy omówiono teoretyczne podstawy i znaczenie ujawniania informacji niefinansowych przez przedsiębiorstwa. Przedstawiono prawne uwarunkowania ich prezentacji w sprawozdaniu z działalności, jak też wytyczne Rady Międzynarodowych Standardów... więcej >

w abonamencie

Publikacja stanowi zbiór dwunastu prac, w których poruszono różnorodne zagadnienia dotyczące społecznych wymiarów marketingu. Ze względu na charakter publikacji zamieszczono w niej również opracowanie prezentujące sylwetkę naukową... więcej >

w abonamencie

Publikacja stanowi zbiór dwunastu prac, w których poruszono różnorodne zagadnienia z zakresu zarządzania marketingiem. Ze względu na charakter publikacji zamieszczono w niej również opracowanie prezentujące sylwetkę naukową Profesora... więcej >

w abonamencie

Warunki funkcjonowania współczesnych organizacji różnią się znacznie od tych, w jakich podmioty działały jeszcze kilkadziesiąt lat temu. Zmiany dokonujące się w obszarze szeroko i wąsko pojętych warunków zewnętrznych oraz postęp w... więcej >

w abonamencie

W pracy omówiono zagadnienia związane z rozwojem małych i średnich przedsiębiorstw. Podkreślono znaczenie kapitału ludzkiego jako strategicznego czynnika rozwoju MŚP oraz scharakteryzowano działalność szkoleniową jako jedną z... więcej >

w abonamencie

Rentowność jest jedną z najważniejszych kategorii gospodarki rynkowej. Poziom osiąganej przez przedsiębiorstwa rentowności determinuje ich funkcjonowanie i rozwój, co ma wpływ na całą gospodarkę, a przez to również na wiele obszarów... więcej >

Znaleziono: 203 pozycji

Przeglądaj:

Sortuj według:
Wyświetl: