FILTROWANIE

KATEGORIE

FORMAT

pokaż >

WYDAWNICTWO

pokaż >

CENA

pokaż >

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Znaleziono: 640 pozycji

Przeglądaj:

Sortuj według:
Wyświetl:

w abonamencie

At present, services constitute over half of gross added value of the entire global economy. In economically well-developed countries such as France, Great Britain, Italy or Luxembourg, this share amounts to 82%-85% in each of these countries. It is... więcej >

10,32 zł12,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Retail trade constitutes an important sector of economies in European countries. Retail trade faces numerous changes caused by the processes of concentration and integration of retailers, internationalization of commercial organizations, progress... więcej >

13,76 zł16,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Książka jest wprowadzeniem w stan wiedzy inwestycji alternatywnych przez pryzmat produktów strukturyzowanych. Opisuje produkty strukturyzowane poprzez ich genezę, sposób ich konstrukcję oraz klasyfikację W szczególności zawiera... więcej >

30,10 zł35,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Monografia uwzględnia relacje między podmiotami indywidualnymi i instytucjonalnymi zachodzące na rynkach pracy, rynku finansowym i w węższym sensie rynku kapitałowym. Z punktu widzenia tematycznego ma ona zróżnicowany charakter, dlatego jest... więcej >

37,41 zł43,50 zł

do koszyka

w abonamencie

Multiple Criteria Decision Making (MCDM) journal was founded at the University of Economics in Katowice in 2011. It is a double-blinded-reviewed annual that explores the entire process or the selected elements of the multiple criteria decision... więcej >

13,76 zł16,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Przedmiotem rozważań niniejszej monografii jest prosumpcja w biznesie i w branży systemów informatycznych zarządzania. Autorzy przedstawiają rezultaty swoich własnych badań dotyczących praktyk, korzyści i ryzyka towarzyszącego prosumpcji,... więcej >

27,95 zł32,50 zł

do koszyka

w abonamencie

Celem pracy jest przedstawienie rozważań teoretycznych i wniosków z badań empirycznych w obszarze komunikacji biznesowej i zarządzania. Monografia zawiera rozdziały napisane przez wykładowców uczestniczących w Programie Erasmus+, którzy... więcej >

33,54 zł39,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Pierwsza część monografii obejmuje kwestie dotyczące szczególnie trudnej sytuacji gospodarki światowej na obecnym etapie jej ewolucji, wywołanej wybuchem światowego kryzysu finansowego, którego ostatecznych konsekwencji ciągle jeszcze nie... więcej >

20,64 zł24,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Sektor kreatywny przyczynia się w regionie do przemiany stylu życia mieszkańców, grup społeczno-zawodowych i społeczności lokalnych. Wpływa na ocenę przez mieszkańców poziomu atrakcyjności oferty spędzania wolnego czasu i osiągania... więcej >

24,08 zł28,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Przeprowadzone na potrzeby pracy badania z wykorzystaniem wtórnych i pierwotnych źródeł informacji poszerzają wiedzę dotyczącą rynku usług zagospodarowujących czas wolny w Polsce oraz wskazują perspektywy jego rozwoju do roku... więcej >

24,94 zł29,00 zł

do koszyka

w abonamencie

W organizacji, dla której procesy są osią działania, problem doskonalenia i usprawniania procesów oraz problem dopasowania biznes-ICT zawsze występują łącznie. Niniejsza praca jest zatem próbą spojrzenia na organizację procesową... więcej >

30,53 zł35,50 zł

do koszyka

w abonamencie

W prezentowanej pracy uwaga autorów skupia się na wybranych aspektach związanych z systemami wspomagania organizacji. Omówiono w niej współczesne trendy i kierunki wykorzystania narządzi informatycznych do wspomagania różnych obszarów... więcej >

11,18 zł13,00 zł

do koszyka

Znaleziono: 640 pozycji

Przeglądaj:

Sortuj według:
Wyświetl: