FILTROWANIE

KATEGORIE

FORMAT

pokaż >

WYDAWNICTWO

pokaż >

CENA

pokaż >

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Znaleziono: 640 pozycji

Przeglądaj:

Sortuj według:
Wyświetl:

w abonamencie

Praca składa się z pięciu rozdziałów. Rozdział pierwszy poświęcono wybranym kwestiom z zakresu relacji etyki biznesu i koncepcji odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstw. Problematyka rozdziału drugiego dotyczy działań... więcej >

27,52 zł32,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Głównym celem niniejszego opracowania jest określenie wpływu zarządzania talentami oraz zarządzania pracownikami w grupie wiekowej 50+ na wyniki przedsiębiorstwa. Cel ten będzie możliwy do realizacji dzięki stworzeniu spójnej koncepcji w... więcej >

17,20 zł20,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Henryk Brandenburg, profesor nauk ekonomicznych, naukowiec, menedżer. W 1969 r. ukoń- czył Akademię Górniczo-Hutniczą w Krakowie. Pracował w Polsce, Francji i Tunezji, między innymi jako prezes zarządu instytutu „Promotor”, dyrektor... więcej >

33,54 zł39,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Zasadniczym celem publikacji jest charakterystyka oddziaływania nadzwyczajnej polityki monetarnej na stabilność sektora bankowego. W okresie globalnego kryzysu finansowego została ona poważnie naruszona. Pomimo rosnącej odpowiedzialności... więcej >

17,20 zł20,00 zł

do koszyka

w abonamencie

W projekcie badawczym „Modelowanie wielowymiarowych struktur danych i analiza ryzyka” uczestniczyli pracownicy i doktoranci Katedry Demografii i Statystyki Ekonomicznej. Monografia jest podsumowaniem pewnego etapu prac badawczych. Opracowania... więcej >

12,04 zł14,00 zł

do koszyka

w abonamencie

W książce wyróżniono 8 rozdziałów. W rozdziale pierwszym przedstawiono przegląd wybranych metod wnioskowania statystycznego wykorzystujących metody repróbkowania (resampling) oraz symulacji komputerowych. W rozdziale drugim skoncentrowano... więcej >

14,62 zł17,00 zł

do koszyka

w abonamencie

W strukturze rozprawy można wyróżnić trzy warstwy: teoretyczną, metodyczną i empiryczną, na które składa się sześć rozdziałów, wstęp i zakończenie. Rozdział I precyzuje pojęcia związane z konsumentem, jego zachowaniami na rynku... więcej >

22,36 zł26,00 zł

do koszyka

w abonamencie

W pracy zostały rozpatrzone tematy mające szersze spektrum postrzegania problematyki stabilności inwestycji finansowych. Rozważony został istotny problem dla spójnego, ale ogólnego połączenia różnorodnej tematyki badawczej w monografii,... więcej >

11,18 zł13,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Wspólnym zamiarem autorów niniejszego opracowania było poddanie analizie wybranych zagadnień związanych z funkcjonowaniem spółek handlowych w sytuacjach kryzysowych. Pod tym nieścisłym pojęciem kryją się różne okoliczności, w których... więcej >

12,90 zł15,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Zasadniczym celem niniejszej monografii jest identyfikacja podstawowych procesów kształtowania wyniku finansowego netto przez podmioty sprawozdawcze w Polsce. Szczególną uwagę poświęcono przy tym procesom znacznej redukcji wyniku finansowego... więcej >

24,94 zł29,00 zł

do koszyka

w abonamencie

The general mission of this book is to help academicians and administration staff from higher education institutions to create new approach to use new technologies and media in teaching processes as well for internal and external communication. The... więcej >

45,58 zł53,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Książka porusza niezwykle aktualną tematykę funkcjonowania organizacji sektora publicznego. Celem opracowania jest wskazanie możliwości wykorzystania instrumentów zarządzania strategicznego, które mogą być zastosowane w odpowiedzi na... więcej >

18,06 zł21,00 zł

do koszyka

Znaleziono: 640 pozycji

Przeglądaj:

Sortuj według:
Wyświetl: