Opracowanie składa się z 6 rozdziałów, spisu ważniejszych oznaczeń, tabel, rysunków oraz literatury. Rozdział pierwszy dotyczy problemu dywersyfikacji w klasycznym ujęciu. Rozdziały 2 i 3 dotyczą nowej w analizach polskiego rynku... więcej >
do koszyka
Przedmiotem rozważań w niniejszej księdze są nowe koncepcje marketingu, zidentyfikowane przez Profesora Leszka Żabińskiego. Układ strukturalny publikacji wyznaczają osiągnięcia Profesora Leszka Żabińskiego w sferze metodologicznej.... więcej >
do koszyka
Celem badań prezentowanej publikacji było przedstawienie dorobku i postaci wielkich uczonych XX wieku. Uwagę skoncentrowano na kilku postaciach. Przestudiowano zakres dorobku naukowego Hayeka, Sena, Stiglitza, Galbraitha i Richtera. Pierwsi trzej... więcej >
do koszyka
Pracę podzielono na sześć rozdziałów. W pierwszym opisano tradycyjne pojęcie handlu zagranicznego i jego rolę w gospodarce danego kraju. Drugi rozdział poświęcono kwestii mierzenia handlu zagranicznego według wartości dodanej. W trzecim... więcej >
do koszyka
Niniejsze opracowanie poświęcone jest krajom Afryki Północnej oraz Bliskiego Wschodu. Przedmiotem analizy jest 16 państw tego regionu, a mianowicie pięć krajów Afryki Północnej (Algieria, Egipt, Libia, Maroko i Tunezja) oraz 11 krajów... więcej >
do koszyka
Cel pracy, zakres przedmiotowy oraz założenia metodologiczne wpłynęły na strukturę pracy, która składa się z pięciu rozdziałów. W rozdziale pierwszym rozpoznano znaczenie organizacji (na którą wskazują standardy zarządzania ryzykiem)... więcej >
do koszyka
Niniejsze opracowanie przedstawia różne kierunki myśli ekonomicznej rozwijające się po II wojnie światowej, w drugiej połowie XX w. Zwrócono uwagę zarówno na dokonania liberałów, jak i zwolenników ingerencji państwa. Praca stanowi... więcej >
do koszyka
Prezentowana monografia składa się z trzech części, każda poświęcona jest tematom, które jeszcze kilkanaście lat temu były charakterystyczne dla PR-u, a dzisiaj nabierają znaczenia jako niezależne gałęzie naukowych rozważań... więcej >
do koszyka
Niniejsza publikacja jest finalnym rezultatem projektu badawczego pt. „Gospodarka kreatywna i rozwój inteligentny miast i regionów”. Jej oś konstrukcyjną współtworzą trzy koncepty i wątki tematyczne. Są to: miasta kreatywne, miasta... więcej >
do koszyka
Celem publikacji jest identyfikacja oraz ocena kierunków rozwoju relacji zachodzących pomiędzy wybranymi jednostkami kultury w Polsce a szeroko pojętym otoczeniem biznesowym. Jego realizację oparto na bogatych źródłach literaturowych,... więcej >
do koszyka
Niniejsza książka składa się z sześciu rozdziałów, wstępu i zakończenia. Pierwsze trzy rozdziały mają charakter teoretyczny. Celem rozdziału pierwszego jest wprowadzenie Czytelnika w tematykę zrównoważonego rozwoju. W rozdziale drugim... więcej >
do koszyka
Niniejszy podręcznik jest przeznaczony dla studentów studiów licencjackich. Jak sam jego tytuł wskazuje, ma on wprowadzać studentów studiów ekonomicznych, w szczególności kierunku Finanse i Rachunkowość, w podstawowe zagadnienia... więcej >
do koszyka