FILTROWANIE

KATEGORIE

FORMAT

pokaż >

WYDAWNICTWO

pokaż >

CENA

pokaż >

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

Znaleziono: 745 pozycji

Przeglądaj:

Sortuj według:
Wyświetl:

w abonamencie

We współczesnej rzeczywistości zdziczenia obyczajów, upadków autorytetów, dominacji „kultury” przemocy i agresji, potrzeba nam, jak nigdy dotąd wyważonej, spokojnej refleksji nad naszą codziennością edukacyjną. Potrzeba nam... więcej >

w abonamencie

Publikacja łączy wątki teoretyczne z zastosowaniem koncepcji społeczeństwa obywatelskiego do analizy praktycznej aktywności społecznej zarówno w niedawnej przeszłości, jak i obecnie. Autorzy podejmują niezwykle istotne kwestie, łączące... więcej >

w abonamencie

Amerykańska demokracja w XXI wieku to książka będąca rezultatem ogólnopolskiej konferencji naukowej zorganizowanej w grudniu 2005 roku przez Instytut Amerykanistyki i Studiów Polonijnych Uniwersytetu Jagiellońskiego. Publikacja składa się... więcej >

w abonamencie

(...) monografia jest obszernym studium zjawiska stresu. (...) Książka, w całości dając systematyczny przegląd podstawowych ustaleń, ilustrowanych nierzadko wynikami badań empirycznych (także o autorskim charakterze), wprowadza czytelnika w... więcej >

w abonamencie

Problem czeczeński, z racji pobudek moralnych i etycznych, powinien odgrywać istotną rolę w polityce międzynarodowej wobec Rosji. Niestety postrzeganie dzisiejszej sytuacji w Czeczenii przez pryzmat opinii wyrażanych przez polityków i media... więcej >

23,20 zł29,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Praktyczny poradnik jakościowej analizy dyskursów medialnych w prasie, radiu, telewizji, internecie. Książka w przystępny sposób tłumaczy, na czym polega analiza dyskursu (ze szczególnym uwzględnieniem metodologii wypracowanej na gruncie... więcej >

23,20 zł29,00 zł

do koszyka

w abonamencie

Już ponad dwadzieścia lat temu wykazano, że organizacje odnoszące sukcesy rynkowe mają wyraźnie określone systemy wartości. Nie ulega wątpliwości, że wartości organizacyjne są niezbędne do realizacji strategii marketingowej. Istnieje... więcej >

w abonamencie

Rozprawa dotyczy przemian zachodzących w polskiej poezji żałobnej po 1945 roku, ich przyczyn i konsekwencji dla rozumienia tradycji literackiej. Autorka omawia kwestie oryginalności twórczej, autobiografizmu i autotematyzmu, konfliktu pomiędzy... więcej >

w abonamencie

Autorzy pracy podejmują refleksję nad najważniejszymi zagadnieniami dyskutowanymi we współczesnej filozofii polityki, analizując różnorodne poszukiwania dotyczące pytania o to, jakie cele i wartości powinny kształtować stosunki ludzi... więcej >

w abonamencie

Niniejsza książka inicjuje cykl publikacji mających za cel ponowne - uwzględniające aktualny stan wiedzy, acz nie poddające się dyktatowi modnego dziś metodologicznego eksperymentu, skutkującego na ogół „ucieczką” od uważnego... więcej >

w abonamencie

Monografia jest w polskim piśmiennictwie naukowym pierwszą próba przedstawienia na taką skalę motywów związanych z biblioteką i czytelnictwem. Uwzględniono 325 tytułów 158 pisarzy polskich od VIII wieku do czasów najnowszych. Znaleźli... więcej >

w abonamencie

Anna Gruca podjęła temat nieporuszany dotąd przez historiografię, a niekiedy tylko wspominany, i to marginalnie, w monografiach dotyczących historii polskiej książki. (…) Wskazuje na pozytywną rolę grup autorów-nakładców, którzy z... więcej >

Znaleziono: 745 pozycji

Przeglądaj:

Sortuj według:
Wyświetl: