FILTROWANIE

KATEGORIE

FORMAT

pokaż >

WYDAWNICTWO

pokaż >

CENA

pokaż >

Wydawca:

Wydawnictwo MT Biznes

Znaleziono: 181 pozycji

Przeglądaj:

Sortuj według:
Wyświetl:

Jak przygotować wystąpienie, które trafi do serc i umysłów odbiorców oraz co ważne zostanie zrozumiane i zapamiętane? Jak sobie poradzić ze stresem? Na co zwrócić uwagę podczas przygotowywania? Jak mówić inspirująco, ale w swoim... więcej >

31,92 zł39,90 zł

do koszyka

Scott Galloway, profesor szkoły biznesu NYU i autor bestsellerów z pierwszych miejsc listy „New York Timesa”, przedstawia wnikliwą analizę tego, kto wygra, a kto może przegrać w świecie po pandemii.Epidemia COVID-19 zmieniła sypialnie w... więcej >

39,92 zł49,90 zł

do koszyka

Świat potrzebuje zmiany jak nigdy dotąd.Zewsząd otaczają nas problemy: podziały, gniew, przemoc, korupcja, ubóstwo, bezdomność i rozpad rodzin. Bardzo często czujemy się zbyt słabi, by coś z tym zrobić. Dlaczego nikt nic z tym nie robi?... więcej >

35,92 zł44,90 zł

do koszyka

Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę... więcej >

35,92 zł44,90 zł

do koszyka

Bezpieczeństwo psychologiczne a efektywność zespołuSzczególnie w dzisiejszej gospodarce opartej na wiedzy tradycyjna kultura „dopasowywania się” i „kontynuowania” oznacza zagładę. Dziś sukces wymaga ciągłego napływu nowych... więcej >

39,92 zł49,90 zł

do koszyka

Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się popularne wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć się zarażać ideami i sprawić,... więcej >

31,92 zł39,90 zł

do koszyka

Jeff Bezos osobiście wyjaśnia podstawowe zasady i filozofię tworzenia, budowania oraz przewodzenia takim firmom jak Amazon czy Blue Origin.Ta książka zawiera niepowtarzalne i oryginalne doroczne listy do akcjonariuszy oraz liczne wykłady i... więcej >

39,92 zł49,90 zł

do koszyka

Buyer Persona – a jeśli nie jest tym, co myśliszRosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie... więcej >

35,92 zł44,90 zł

do koszyka

Pracujesz z ludźmi? Jesteś coachem, trenerem, liderem, doradcą, nauczycielem, terapeutą? Szukasz inspiracji i skutecznych sposobów pracy z innymi?Coaching grupowy to metoda, która pozwala wspierać klientów w zmianie życiowej i zawodowej.... więcej >

39,92 zł49,90 zł

do koszyka

Scott Galloway, profesor szkoły biznesu NYU i autor bestsellerów z pierwszych miejsc listy „New York Timesa”, przedstawia wnikliwą analizę tego, kto wygra, a kto może przegrać w świecie po pandemii.Epidemia COVID-19 zmieniła sypialnie w... więcej >

39,92 zł49,90 zł

do koszyka

Nie ulega kwestii, że oceniając nasze doświadczenia, nie wyciągamy średniej z wrażeń, jakich doznajemy minuta po minucie. Pamiętamy raczej momenty flagowe: szczyty, dołki oraz przejścia. Wspominając swoje doświadczenie z parku Disneya,... więcej >

35,92 zł44,90 zł

do koszyka

Patrick Lencioni, autor bestsellerów „New York Timesa”, napisał kilkanaście książek, w których radzi liderom, jak budować zespoły i przewodzić organizacjom. Tym razem postanowił zająć się czymś innym. Chce spróbować pomóc... więcej >

35,92 zł44,90 zł

do koszyka

Znaleziono: 181 pozycji

Przeglądaj:

Sortuj według:
Wyświetl: