W monografii podjęto rozważania na temat przydatności kodeksowej regulacji wad oświadczenia woli w konsumenckim obrocie internetowym wobec ewolucji koncepcji oświadczenia woli oraz rozbudowy instrumentów ochrony konsumenta o charakterze... więcej >
do koszyka
Książka prezentuje teoretyczne i praktyczne aspekty instytucji interesu prawnego w zaskarżeniu jako jednej z przesłanek każdego środka zaskarżenia.W publikacji przedstawiono rozumienie treści interesu prawnego stron, uczestników... więcej >
do koszyka
Monografia stanowi próbę wskazania obszarów stanowiących zagrożenia dla prywatności jednostki w warunkach rozwoju nowych technologii oraz określenie niezbędnych kierunków regulacyjnych.Nie ulega wątpliwości, że do zadań państwa należy... więcej >
do koszyka
W ostatnich dekadach otoczenie organizacji uległo głębokiej transformacji, a kluczową rolę odgrywa wielokierunkowa współzależność podmiotów. Partnerzy coraz częściej podejmują działania wspólne, tworząc tzw. sieci... więcej >
do koszyka
Autorzy dokonali przeglądu najważniejszych pojęć i koncepcji dotyczących zwinnego zarządzania zespołami, projektami i przedsiębiorstwami zorientowanymi projektowo.Zakres pracy i jej struktura łączą omówienie problematyki zarządzania... więcej >
do koszyka
Autorki monografii prezentują koncepcję wykorzystania instrumentów marketingu relacji (Identyfikacja, Indywidualizacja, Interakcja, Integracja, Uczciwość relacji) w kształtowaniu więzi w jednostkach terytorialnych.Publikacja:wypełnia lukę... więcej >
do koszyka
Praktyczny przewodnik dla wszystkich osób, które stykają się z umowami pisanymi w języku angielskim.Poradnik dotyczy tłumaczenia polskich umów, które jak powszechnie wiadomo, odróżnia od angielskich nie tylko język, ale przede wszystkim... więcej >
do koszyka
Proces uagencyjniania (agencification) administracji publicznej w Polsce rozpoczął się pod koniec lat osiemdziesiątych ubiegłego wieku. Agencje stały się nową formą organizacji administracji publicznej w polskim systemie prawnym. Ich... więcej >
do koszyka
Nostalgia w marketingu jest definiowana jako preferowanie ludzi, miejsc, produktów i marek, które były popularne w czasach młodości, w okresie dojrzewania, w dzieciństwie lub nawet przed urodzeniem konsumenta.Ludzie chętnie wracają do... więcej >
do koszyka
Publikacja Prawa człowieka i zrównoważony rozwój. Konwergencja czy dywergencja idei i polityki podzielona na pięć części zawiera omówienie następujących kwestii:prawa człowieka i zrównoważony rozwój, w którego zakresie przedstawiono... więcej >
do koszyka
Czym są społeczno-gospodarcze megatrendy? Co oznacza dla społeczeństwa i gospodarki ich wszechobecność i nieuchronność? Autorzy publikacji proponują rozważenie najważniejszych współczesnych megatrendów i wynikających z nich... więcej >
do koszyka
Przeprowadzona przez Autora w szerokim ujęciu pogłębiona, a równocześnie syntetyczna analiza wypowiedzi przedstawicieli doktryny opatrzona jest refleksją naukową. Przedstawiona argumentacja jest zawsze przemyślana, wyczerpująca i... więcej >
do koszyka